Jari Parantainen: Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa (1 pv)
Ilmoittaudu heti, vain pari paikkaa jäljellä!
järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa (1 pv)

31.10.2017, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 13 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Viestintä

Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa:
Näin vaikutat ostajaan tekstin avulla

Kirjoititko ällän äidinkielestä? Pänttäsitkö suomea yliopistossakin? Ikävä kyllä opintosi eivät takaa, että osaisit kirjoittaa myyvää tekstiä. Kielioppi on jopa haitaksi. Siisti ja sileä sanailu on kuolettavan tylsää.

Tuotteistaja Jari Parantainen rikkoo Omertan lakia henkensä kaupalla. Hän aikoo paljastaa copywritereiden salaisen veljeskunnan varjeltuja oppeja. Kaiken kukkuraksi hän lavertelee niistä estoitta myös naisille.

Tiesithän, ettei kirjoittaminen ole kirjoittamista? Se on ajattelemista. Useimmat tekstinikkarit eivät tiedä, mitä he ovat tekemässä. Tuloksena on tyhjänpäiväistä tekstimassaa, josta on asiakkaille vain haittaa.

Päivän aikana kuulet vastaukset seuraaviin tärkeisiin kysymyksiin:
– Mitkä ovat kirjoittavan asiantuntijan kymmenen tyypillistä munausta?
– Mitä hyödyllistä copywriterit keksivät jo viime vuosituhannella?
– Miten rakennat viestistäsi tehokkaan monikärkiohjuksen?
– Kuinka korjaat tuotekuvauksen niin, että se tuplaa myyntitulokset?
– Miten tekstisi on muututtava, kun kirjoitat nettiin?
– Mitä markkinointirobotti tarvitsee sinulta?
– Mitkä ovat copywritereiden salaisen veljeskunnan seitsemän tärkeintä nyrkkisääntöä?

Päivän aikana ei tuhlata aikaa kirjoitusharjoituksiin. Ne saat hoitaa omalla ajallasi. Sen sijaan tutkimme roppakaupalla esimerkkejä. Metsästämme ajattelua, joka erottaa menestyvät kirjoittajat luusereista ja taviksista.

Kenelle kurssi on tarkoitettu?
Koulutus on tarkoitettu asiantuntijalle, joka haluaa säilyttää työpaikkansa. Kirjoitustaidoton päätyy yhä useammin työttömäksi.

Kenelle kurssi ei sovi?
Vaikka vihaisit kielenraiskaajia, päivän tarkoitus ei ole saivarrella pilkun paikasta. Ilmoittaudu mieluummin kesä yliopiston oikein kirjoitus kurssille.

Takuu: Ei laulua, ei leikkiä
Tällä kurssilla et joudu vääntämään väkinäisiä ryhmätöitä tai pariharjoituksia. Vältät tylsät esittäytymiskierrokset ja nolot rentoutusharjoitukset. Päivä siis sopii myös umpimielisille introverteille ja epäsosiaalisille nörteille.

Vuotaja Jari Parantainen
Jari Parantainen on Suomen kokeneimpia b2b-copywritereita. Hän on naputellut uransa aikana yhteensä tuhansia myyntipuheita, mainoksia, suorakirjeitä, esitteitä, tuotekuvauksia, referenssejä, pikaoppaita, tietokirjoja, videokäsikirjoituksia, blogipostauksia – ja vielä seitsemäntuhatta twiittiä päälle.
Taloussanomat on valinnut Jarin Pölli tästä -blogin Suomen parhaaksi bisnesblogiksi. Lisäksi Jari on organisoinut kirjoitusprojekteja. Yhden sellaisen tuloksena syntyi Kultasulka-palkinnon voittaja, eli vuoden parhaaksi valittu markkinointikirja vuonna 2007.

tiistaina 31.10.2017

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Mitkä ovat kirjoittavan asiantuntijan kymmenen perusmunausta
– Miten jo tekstin tavoite menee pieleen?
– Mitkä ovat yleisimmät tavat vesittää hyvätkin ajatukset?

10:30 Tauko

10:45 Mitä voit oppia vanhoilta mestareilta?
– Mikä yhdistää kaikkien aikojen parhaita myyntitekstejä?
– Kuinka sovellat ikivanhoja kikkoja työssäsi?
– Millaiset sitkeät myytit pyörivät riesanamme?

12:00 Lounas

13:00 Mitä netti edellyttää kaltaiseltasi kirjoittajalta?
– Kuinka erotut tuhansien kilpailevien viestien mölinästä?
– Mihin robotti tarvitsee taitavaa kirjoittajaa?

14:30 Kahvitauko

14:45 Kirjoittaminen ei ole kirjoittamista. Se on ajattelemista.
– Mitkä ovat kannaltasi tärkeimmät psykologian lait?
– Kuinka manipuloit lukijoita tekstisi avulla?
– Miksi kirjoittajan olisi hyvä osata myös taittajan töitä?

15:30 Koonti: Copywritereiden salaisen veljeskunnan seitsemän tärkeintä nyrkkisääntöä

16:00 Päivä päättyy

Cumulus Resort Airport Congress Center, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

597 eur/hlö
(+ alv 24 %). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 497 eur/hlö (+ alv 24 %).
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Sampo Korppoo, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Huom. koulutus uusitaan 28.11.2017, siihen pääset ilmoittautumaan täältä: ratekoulutus.fi/koul/6247