Jari Parantainen: Etämyyjäksi vai eläkkeelle (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Etämyyjäksi vai eläkkeelle (1/2 pv)

10.11.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 30 kesäkuun, 2021 Sampo Korppoo

Myynti

Etämyyjäksi vai eläkkeelle?

Entiset ajat eivät enää palaa. Moni asiantuntija ja myyjä elättelee kuvitelmaa, että videoneuvottelut ja etätyöt ovat vain jokin väliaikainen riesa, josta pääsemme pian eroon. Et kuitenkaan voi selittää kömpelöä videokäytöstä loputtomasti sillä, että tilanne muuttui yllättäen joskus keväällä 2020.

Tämän koulutuksen avulla opit miten teet asiakkaaseen vaikutuksen myös videoneuvottelussa.

Viimeistään nyt jokainen fiksu ammattilainen varautuu siihen, että yhä suurempi osa neuvotteluista, projekteista ja myyntikäynneistä on hoidettava etänä netin välityksellä tästä hamaan tappiin. Tavoitteesi on vaikuttaa asiakkaasi käytökseen aivan kuten perinteisessäkin tapaamisessa. Mutta tarvitset siihen uusia taitoja, joita kukaan meistä ei ole saanut synnyinlahjana.

Koulutus striiminä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Asiantuntija: Jari Parantainen, Tuotteistaja, Noste Oy

09.00 Tervetuloa!tuottaja Arja Kuitunen, Kauppakamarin koulutus

09.05 Etämyyjäksi vai eläkkeelle?

• Millaisista osista jokaisen etätapaamisen vaikuttavuus syntyy?
• Mitä puuhasteluharha tarkoittaa? Miten se liittyy asiakastyöhön?
• Kuinka Nixon munasi tv-väittelynsä Kennedyn kanssa vuonna 1960?
• Miten etäkohtaamisen valmistelut poikkeavat perinteisestä?
• Mitkä ovat videoneuvotteluja koskevat yleiset väärinkäsitykset?
• Kuinka rakennat etäpalaverissa toimivan myyntiesityksen?
• Miten virität tekniikan niin, että saat pidetyksi asiakkaasi huomion?

Kuulet kymmenittäin vinkkejä, joiden avulla vaikutat entistä tehokkaammin ostajaan ja hänen päätöksiinsä.

12.15 Koulutus päättyy

Koulutus toteutetaan Zoomilla.

10.11.2021

Jäsenetuhinta 430 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 530 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.