Jari Parantainen: Hinnoittele palvelusi oikein (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Hinnoittele palvelusi oikein (1 pv)

15.06.2017, Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 15 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Tiivistelmä:
Opi laskuttamaan palvelustasi juuri se hinta, jonka ansaitsetkin. Se on reilua kaikkien kannalta. Jokainen kaltaisesi johtaja, asiantuntija, myyjä ja yrittäjä osallistuu tarjouskilpailuihin joka päivä tietämättäänkin. Asiakas vertailee jokaista ilmoittamaasi hintaa vaihtoehtoihinsa ilman, että pääset puuttumaan asiaan millään tavalla.

Hintaasi tiivistyy lukematon joukko mielikuvia, hyötyjä, haittoja, arvoa ja kustannuksia. Kuitenkin useimmat asiantuntijat jättävät suurimman osan niistä täysin huomiotta, kun he pohtivat palvelujensa hintoja.

Asiakkaat valittavat, että tuotteesi ovat liian kalliita. Myyjäsi joutuvat pelaamaan alennuksilla jatkuvasti. Häviät tarjouskilpailun toisensa jälkeen. Lääke löytyy tästä koulutuksesta, josta saat vastaukset tärkeisiin kysymyksiin:

– Mikä on yleisin – ja surkein – hinnoittelumenetelmä?
– Miten haarukoit palvelun tai tuotteen hinnan?
– Kuinka korotat hintaasi niin, ettei asiakas suutu?
– Miten pääset eroon tulosta nakertavista alennuksista?
– Kuinka asiakkaat valehtelevat myyjillesi joka päivä?
– Miten muutat tuotteesi hyödyt rahaksi?
– Varaa paikkasi huippusuositussa koulutuksessa ja opi hinnoittelemaan palvelusi tehokkaasti!

Koulutuspäivän jälkeen:
– osaat haarukoida palvelullesi oikean hinnan
– vältät hinnoitteluun liittyvät sudenkuopat
– maksimoit kate-eurot.
– päivän ohjelmaan sisältyy useita käytännöllisiä esimerkkejä.

Tilaisuuden kouluttajana toimii Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen Noste Oy:stä. Jarilla on kokemusta yli 200 tuotteistusprojektista ja hänellä on takana tuhat vedettyä koulutusta. Lisäksi hän kirjoittaa Pölli tästä -blogia.

Palautetta aikaisemmasta koulutuksesta:
– ”Kokeneenakin alan työntekijänä näköalani kasvoi ja löysin taas lisää vipuja millä kyseenalaistaa omia päätöksiä uudestaan ja ehkä nousta seuraavalle levelille! Kiitos siitä.”
– ”Hauska tapaus, jaksaisin kuunnella pitempäänkin. Ja mikä parasta, asiat jää mieleen!”
– ”Ylitti odotukseni. En ollut ennen häntä kuullut. Selkeä esitys, hyviä vastauksia esitettyihin kysymyksiin.”

Asiantuntijana:

11.30 ilmoittautuminen ja lounas

12.00 Seminaarin avaus
asiantuntija Janne Kettunen, Kauppakamarin koulutus

12:05 Miten maksimoit kate-eurot?
– Kuinka käyt kauppaa kannattavasti myös kitupiikkien kanssa?
– Mitä asiakas tarkoittaa, kun hän väittää palveluasi kalliiksi?
– Kuinka dollarisoit palvelusi arvon ymmärrettävästi?

13:30 Tauko

13:45 Kuinka haarukoit palvelullesi oikean hinnan?
– Hinnoittelijan himmeli & seitsemän näkökulmaa
– Miksi vaihtaisit veloitusperusteitasi?

14:50 Tauko

15:00 Käytännön vinkkejä hinnoittelijoille
– Kuinka voitat tarjouskilpailun?
– Millainen on ainoa järkevä alennuspolitiikka?
– Mikä on kätevin tapa nostaa hintojasi?
16:00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
04.09.2017

Jäsenetuhinta 370 eur
+ alv
Normaalihinta 470 eur + alv
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.