Jari Parantainen: Myynnin psykologia
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Myynnin psykologia

30.05.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 29 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Tyrkyttävä myyjä on köyhä myyjä!

Oletko asiantuntija, joka hallitsee jo myyntityön perusteet? Myynnin psykologia on syventävä myyntikoulutus asiantuntijoille, jotka haluavat siirtyä siirtyä seuraavalle tasolle. Keinot löytyvät ostamisen psykologiasta. Sen avulla autat asiakastasi valitsemaan, päättämään ja tilaamaan.

Tuhannet asiantuntijat kuvittelevat edelleen, että asiakas ostaa järkisyistä. Kuitenkin tutkimus toisensa jälkeen viittaa päinvastaiseen. Mihin ostajan päätökset sitten perustuvat? Miksei hän tilaa, vaikka selvästi mieli tekisi? Mistä hän päättelee, että hinta on oikea? Entä kuinka asiantuntija voisi vaikuttaa epäröivään asiakkaaseensa niin, ettei tämä kurvaa kilpailijan leiriin?

Tilaisuuden jälkeen tiedät:

Kuinka ihminen lopulta valitsee tuotteensa?
Miksi päättäminen on niin raskasta työtä?
Kuinka ostaja päättelee, ettei sinulta voi tilata?
Miksi asiakkaat valehtelevat myyjillesi?
Miten asiantuntemus tarttuu tuotteisiisi?
Miksi asiakas tinkii hinnoistasi?
Millaisin keinoin vaikutat johtajaan huomaamatta?

Koulutus pureutuu myynnin psykologiaan. Tutustumme seuraaviin kymmeneen psykologiseen vipuun:
1. Haloilmiö
2. Ehdotuksen voima
3. Auktoriteetin mahti
4. Lauman paine
5. Vastavuoroisuuden laki
6. Egon heikkous
7. Johdonmukaisuuden periaate
8. Kotikylän kutsu
9. Niukkuuden imu
10. Tarinan taika

Kuulet kymmenittäin käytännön esimerkkejä, miten oudosti päättäjän pää toimii arkisissa tilanteissa.
Kun opit tunnistamaan käytöksen taustalla jylläävät mekanismit, pystyt myös koukuttamaan ostajan entistä tehokkaammin kanta-asiakkaaksesi.

Tervetuloa!

Asiantuntija:
Tilaisuuden kouluttajana toimii Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen Noste Oy:stä. Jarilla on kokemusta yli 200 tuotteistusprojektista ja hänellä on takana tuhat vedettyä koulutusta. Lisäksi hän kirjoittaa Pölli tästä -blogia.

OHJELMA:

11.30 ilmoittautuminen ja lounas

12.00 Seminaarin avaus

12:05 Tyrkyttävä myyjä on köyhä myyjä
Miksi luukuttajan elämä käy yhä vaikeammaksi?
Miten asiakas päättää – tai yhä useammin ei päätä?
Miten sovellat psykologisia vipuja myyntityössä? – osa 1

13:30 Tauko

13:45 Miten sovellat psykologisia vipuja myyntityössä? – osa 2

14:50 Tauko

15:00 Miten sovellat psykologisia vipuja myyntityössä? – osa 3

Käytännön vinkkejä asiantuntemuksen myyntityöhön.

tuotteistaja Jari Parantainen, Noste Oy

16:00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila
Kalevankatu 12
Helsinki

30.05.2018 klo 11:30 – 15:00

Jäsenetuhinta: 385 euroa + alv 24%.
Normaalihinta: 485 euroa + alv 24%.

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Peruutusehdot:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. IPeruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.