Jari Parantainen: Palveluiden tuotteistaminen (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Palveluiden tuotteistaminen (1/2 pv)

11.03.2019, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 8 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Suositun koulutuksen uusinta!

UUTTA! Koulutukseen voi osallistua nyt myös verkon välityksellä paikasta riippumatta. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä MUUT TIEDOT -kenttään: ”OSALLISTUN LIVE STREAMIIN”.

Asiakkaasi ei tajua myyjiesi mongerrusta, palvelusi toimitus vaihtelee holtittomasti, valikoimastasi puuttuu napakka sisäänheittotuote – kuulostavatko oireet tutuilta?

Lääke löytyy tästä Palveluiden tuotteistaminen -koulutuksesta, jossa saat vastaukset tärkeisiin kysymyksiin:
•Mitä tuotteistaminen todella tarkoittaa?
•Kuinka laadit törkeän lupauksen, joka todella toimii?
•Miten suunnittelet vastustamattoman sisäänheittotuotteen?
•Kuinka saat asiakkaan hyppäämään, kun sinä vihellät?

Päivän ohjelmaan sisältyy useita käytännön esimerkkejä tuoreista, kotimaisista tuotteistusprojekteista.

Tuotteistaminen tarkoittaa keinoja, joilla poistat ostamisen esteitä. Se on psykologista sodankäyntiä umpikieroa vihollista vastaan. Viekkain vastustajasi on jokaista päättäjää nakertava ostamisen pelko. Riskin tunne kasvaa niin suureksi, ettei asiakkaasi uskalla ostaa.

Tilaisuuden kouluttajana toimii Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen Noste Oy:stä. Jarilla on kokemusta yli 200 tuotteistusprojektista ja hänellä on takana tuhat vedettyä koulutusta. Lisäksi hän kirjoittaa Pölli tästä -blogia.

Tervetuloa!

Asiantuntija: Tuotteistaja Jari Parantainen, Noste Oy

Ohjelma:

11.30 ilmoittautuminen ja lounas

Mitkä ovat ostamisen tärkeimmät esteet?
Miten tuotteistaminen tekee ostamisesta helpompaa?
Kuinka tuotteistat palvelusi viidessä yksinkertaisessa vaiheessa?

13.30 Kahvitauko

Miten dollarisoit palvelusi hyödyn rahaksi?
Kuinka rakennat vakuuttavan sisäänheittotuotteen?

14.50 Tauko

Käytännön vinkkejä tuotteistajille: Miten saat myyntipuheesi uppoamaan?

16:00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila
Kalevankatu 12
Helsinki

Aika:
11.03.2019 klo 11.30-16.00

Jäsenetuhinta (lähikoulutus tai live stream): 415 euroa/hlö + alv 24 %.
Normaalihinta (lähikoulutus tai live stream): 515 euroa/hlö + alv 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Lähikoulutuksen hintaan sisältyy myös ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.