Jari Parantainen: Sissimarkkinointi – markkinoi ilman ensimmäistäkään mainosta (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

02.12.2019, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 22 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Sissimarkkinointi-koulutus kertoo, miten erotut isojen yritysten mitättömästä markkinoinnista.

Olet taatusti jo havainnut, miten surkeasti perinteiset massamarkkinoijien keinot myyvät tuotteitasi tai palvelujasi. Toisaalta jossain tuolla ulkona on ostajia, jotka tarvitsisivat ratkaisuasi juuri nyt. Miten saisit heihin yhteyden järjellisin kustannuksin?

Koulutus on juuri sinulle, jos nämä oireet kuulostavat tutuilta:
• Nykyinen markkinointisi tuntuu tehottomalta tussauttelulta.
• Aikasi ei riitä mutkikkaiden kampanjoiden masinointiin.
• Mainostoimistot ovat aivan liian kalliita ja taiteellisia.
• Et ymmärrä brändihorinoista tuon taivaallista.
• Palkkasi ja/tai osinkosi jää aivan liian pieneksi.

Koulutuksessa kuulet
• Mitä sissimarkkinointi tarkoittaa? Miksi se toimii?
• Mitkä ovat massamarkkinoijan seitsemän kuolemansyntiä?
• Mitä sellaista voit tehdä, johon iso kilpailijasi ei koskaan taivu?
• Miten sissi saavuttaa rautaisia tuloksia jopa ilmaiseksi?
• Kuinka käytät psykologisia vipuja törkeästi hyväksesi?
• Esimerkkejä rohkeista sissi-iskuista

Sissimarkkinoija tarvitsee rahan sijaan vain älyä, ketteryyttä ja aikaa. Silti hän voittaa suurten kilpailijoiden massiiviset mainoskampanjat.

Teoreettista höpinää ei ole luvassa. Kuulet vain tukuttain maalaisjärkeen ja kokemukseen perustuvia käytännön neuvoja, jotka sopivat jokaiselle suomalaiselle pk-yrittäjälle myös käytännössä.

Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä ”OSALLISTUN LIVE STRIIMIIN”. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Kouluttaja:
tuotteistaja Jari Parantainen Noste Oy:stä. Jarilla on kokemusta yli 200 tuotteistusprojektista ja hänellä on takana tuhat vedettyä koulutusta. Lisäksi hän kirjoittaa Pölli tästä -blogia.

11.30 ilmoittautuminen ja lounas

12.00 Sissimarkkinointi sopii köyhälle yrittäjälle

• Mitä sissimarkkinointi tarkoittaa käytännössä?
• Miten sissi erottuu perinteisistä markkinoijista?

13.30 Kahvitauko

• Mitä edes sissin ei kannata tehdä?
• Käytännön esimerkkejä hyvistä ja huonoista sissikampanjoista

14.50 Kahvitauko

• Kuinka sissi käyttää keittiöpsykologiaa härskisti hyväkseen?
• Millaisia keinoja copywritereiden salainen veljeskunta ei koskaan paljasta?

16.00 Koulutus loppuu

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
maanantai 02.12.2019

Jäsenetuhinta:

Normaalihinta:

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.