Jari Parantainen: Tuotteista palvelusi, tuplaa katteesi (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Jari Parantainen: Tuotteista palvelusi, tuplaa katteesi (1/2 pv)

20.04.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 16 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Tuotteistajan tavoite on tehdä ostamisesta helppoa.
Tuotteistaminen tarkoittaa keinoja, joilla poistat ostamisen esteitä. Se on psykologista sodankäyntiä kahta umpikieroa vihollista vastaan.

Viekkain vastustajasi on jokaista asiakasta nakertava virheen pelko. Riskin tunne kasvaa niin suureksi, ettei asiakkaasi uskalla ostaa. Se johtuu yleensä siitä, että myyjäsi mongertaa niin mutkikkaasti. Toinen tyypillinen ongelma on todella epäselvä hinnoittelu.

Heti hyvänä kakkosena tulee meitä jokaista riivaava pohjaton laiskuus. Suomalaiselta myyjältä on niin vaikea tilata mitään, että lukemattomat hyvätkin palvelut ja tuotteet jäävät hyllyyn pölyttymään.

Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen vastaa esityksessään näihin oleellisiin kysymyksiin:

1. Mitä tuotteistaminen todella tarkoittaa?
2. Mikä on asiantuntijan tragedia?
3. Miksi ilman tuotteistusta on turha edes yrittää ulkomaille?
4. Mitkä ovat hyvän tuotteistuksen kuusi tärkeintä osaa?
5. Miksi sinäkin tarvitset sisääheittotuotteen?
6. Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
7. Mitkä ovat tuotteistajien tyypilliset virheet?

Ohjelmaan sisältyy käytännön esimerkkejä tuoreista, kotimaisista tuotteistusprojekteista.

Jarin viimeisiä koulutuksia ennen eläköitymistä!

Koulutus etänä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

11.45 Yhteyden avaus

12.00 Koulutus alkaa
1. Mitä tuotteistaminen todella tarkoittaa?
2. Mikä on asiantuntijan tragedia?
3. Miksi ilman tuotteistusta on turha edes yrittää ulkomaille?
4. Mitkä ovat hyvän tuotteistuksen kuusi tärkeintä osaa?
5. Miksi sinäkin tarvitset sisääheittotuotteen?
6. Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
7. Mitkä ovat tuotteistajien tyypilliset virheet?

Jari Parantainen, Suomen kokenein tuotteistaja

16.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

20.4.2022

Jäsenetuhinta 430 euroa /hlö + alv 24 % Kauppakamarin jäsenille.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan lähes kaikkiin Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin, joiden kesto on enintään yksi päivä. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.