Java-ohjelmoinnin perusteet (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Java-ohjelmoinnin perusteet (2 pv)

08.-09.10.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 24 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa perehdytään Javan kielioppi- ja oliorakenteisiin sekä otetaan ensimmäinen askel Java SE:n tarjoaman luokkakirjaston hyödyntämiseen.

Java-kielen kielioppi pohjautuu C++ -kieleen ja on siten läheistä sukua myös esimerkiksi C#-ohjelmointikielelle. Muista kielistä Javan pariin siirtyville rakenteet saattavat aluksi näyttäytyä outoina eikä kielen piirteitä välttämättä osaa hyödyntää oikealla tapaa.

Tämän kurssin jälkeen on sinun mahdollista lähteä syventämään taitojaan valitsemaasi suuntaan. Seuraavaksi koulutukseksi suosittelemme luokkakirjaston ja virtuaalikoneen piirteitä tarkemmin käsittelevää Java-ohjelmointi-koulutusta.

Olemme suunnitelleet koulutuksen ohjelmoijille, jotka siirtyvät Java-ohjelmointiin jostain toisesta kielestä ja kaipaavat perehdytystä Javan kielioppirakenteiden käyttöön sekä oliorakenteiden toteuttamiseen.

Esitiedot
Koulutukseen osallistuvalta odotetaan vähintään kevyitä ohjelmointitaitoja jollain ohjelmointikielellä.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

1. päivä

– Paketointi jar-tiedostoon
– Vaihtoehtoisia sovelluskehittimiä

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä.

08.-09.10.2020

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.