Java-ohjelmointi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Java-ohjelmointi (2 pv)

23.-24.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 13 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käydään läpi Java SE:n keskeisimmät tekniikat ja kirjasto-osuudet. Nämä tekniikat tulee hallita, lähtee Javalla sitten toteuttamaan millaisia sovelluksia tahansa.

Vuosien saatossa Java-kieli ja samalla sen luokkakirjastot ovat kehittyneet huikeasti. Kullakin versiotasolla on tullut uuden kaltaisia mahdollisuuksia toteuttaa oma ratkaisu, vaikka perustana oleva oliopohjainen alustariippumattomuutta tukeva perusmalli onkin säilynyt.

Tämä koulutus kattaa keskeisimmät Java SE-tekniikat ja samalla etsii myös parhaita käytäntöjä sovelluksen suorituskykyä ja toisaalta ratkaisun ylläpidettävyyttä silmällä pitäen.

Olemme suunnitelleet koulutukse ohjelmoijille, jotka tarvitsevat selkeän kokonaisnäkemyksen Java SE:n toiminnasta ja sen tarjoamista piirteistä.

Esitiedot
Osallistuminen edellyttää Java-syntaksin ja olio-ohjelmoinnin osaamista. Valikoimastamme Java-ohjelmoinnin perusteet -koulutus soveltuu hyvin edeltäväksi kurssiksi. Koulutus soveltuu myös henkilöille, joilla on vahva tausta C#- tai C++ -ohjelmointikielistä, vaikka Java olisikin entuudestaan outo.

Koulutuspäivät alkavat klo 9.00 ja päättyvät n. klo 16-16.30. Aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen.

Sisältö:

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

23.–24.09.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.