Jira Core perusteet (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Jira Core perusteet (1 pv)

15.10.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 16 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksen aikana käymme läpi Jira Core -työkalun peruskäytön. Koulutuksen jälkeen osaat käyttää työkalua liiketoiminnan projektienhallintaan. Osaat muun muassa hyödyntää ilmoituksia sekä tehdä raportteja työkalusta.

Kouluttaja:
Tarmo Saranen
on sertifioitu Jira ja Confluence ylläpitäjä. Tarmolla on monipuolista Atlassian työkokemusta vuodesta 2010 alkaen, ja hän osaa antaa vastaukset myös kaikkien haastavimpiin
kysymyksiin. Hän on Senior Atlassian Consultant ja osakkaana Avosetissa.

Koulutus alkaa klo 9.00 ja loppuu 16.-16.30. Aamukahvia on tarjolla 8.30 alkaen.

Jira Core perusteet -koulutuksen sisältö
– Jira short introduction
– Create and work with issues
– Task details
– Access a project
– Business project templates
– Notifications
– Search and filter issues
– Power search
– Reports and Dashboards
– Boards
– Tips and tricks
– Jira Core Mobile

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

tiistai 15.10.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.