Jira Software perusteet (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Jira Software perusteet (1 pv)

05.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 8 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käymme läpi Jira Software -ohjelmiston perustoiminnot. Koulutuksen jälkeen osaat käyttää Jira Software -ohjelmistoa ketterien ohjelmistoprojektien suunnitteluun, seuraamiseen ja hallintaan.

Kouluttaja:
Kim Slotte
on Atlassian Server Administrator ja Jira Administrator sertifioitu. Kimillä on sovelluskehitysosaamista reilun 10 vuoden verran ja kattava osaaminen Atlassian-tuotteiden palvelinmigraatioista, konfiguraatioista ja integraatioista. Kim on Senior Atlassian Consultant.

Koulutus alkaa klo 9.00 ja loppuu 16.-16.30. Aamukahvia on tarjolla 8.30 alkaen.

– Jira short introduction
– Set up your workspace
– Working with agile projects
– Work on issues
– Search and filter issues
– Power search
– Use development tools
– Check on work progress

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

torstai 05.09.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.