Jira Software syventävä (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Jira Software syventävä (1 pv)

01.10.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 15 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää Jira Software -työkalua ohjelmistokehitysprojektin vetämiseen. Osaat muun muassa lisätä jäseniä tiimiin sekä seurata työn etenemistä.

Kouluttaja:
Kim Slotte
on Atlassian Server Administrator ja Jira Administrator sertifioitu. Kimillä on sovelluskehitysosaamista reilun 10 vuoden verran ja kattava osaaminen Atlassian-tuotteiden palvelinmigraatioista, konfiguraatioista ja integraatioista. Kim on Senior Atlassian Consultant.

Koulutus alkaa klo 9.00 ja loppuu 16.-16.30. Aamukahvia on tarjolla 8.30 alkaen.

Sisältö:
Leading a software project with Jira
– Set up team members
– Work planning
– Organize work with boards
– Start working with project
– Track work progress
Configuring and sharing dashboards
– Addons
– JQL search and filters
– Tips and tricks

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

tiistai 01.10.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.