Johda erilaisia ihmisiä – myös etänä (1/2 pv etävalmennus)
Uusi verkkovalmennus!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Johda erilaisia ihmisiä – myös etänä (1/2 pv etävalmennus)

02.06.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 25 toukokuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”

• ”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”

• "Ihan huippu, nautin joka hetkestä."

• ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

Etätyö on yleistynyt viime vuosina kovaa vauhtia ja nyt elämme tilanteessa, jossa se on pakostakin tullut lähes kaikkialla ajankohtaiseksi. Ihmiset ovat erilaisia, joten heitä kannattaa johtaa eri tavoin – myös etänä. Opi tunnistamaan eri käyttäytymistyylit ja mukauttamaan johtamistasi niiden mukaan.

Tässä puolenpäivän etäkoulutuksessa opit tunnistamaan erilaiset käyttäytymistyylit ja mukauttamaan tarvittaessa omaa käyttäytymistä ja vuorovaikutustapaasi, jotta johtaminen ja yhteistyö toimivat parhaalla mahdollisella tavalla.

Oman ja muiden käyttäytymistyylit tunnistamalla ja huomioimalla viestisi menee paremmin perille ja esimiestyösi sujuu tehokkaammin – myös etänä.

Kenelle

Koulutus sopii kaikille nykyisille ja tuleville esimiehille, jotka haluavat parantaa johtamistaan ja vuorovaikutustaan erilaisten ihmisten kanssa.

Hyödyt

• Opit tunnistamaan eri käyttäytymistyylit
    • Saat vinkkejä erilaisten ihmisten parempaan johtamiseen – myös etänä
    • Kuulet miten rakennat luottamusta erilaisten ihmisten kanssa
    • Saat paremmin ihmisten potentiaalin käyttöön – myös etänä

Kouluttaja

Kouluttajana toimii sertifioitu Peili-valmentaja Mira Kivistö ConTe Oy:stä. Miralla on usean vuoden kokemus henkilöstön ja toiminnan kehittämisestä sekä esimiestyöstä mm. Finnairilla. Koulutukseltaan Mira on kauppatieteiden maisteri ja valtiotieteiden kandidaatti (Pol.kand.). Lisäksi hän on opiskellut mm. psykologiaa, työpsykologiaa ja organisaatioiden kehittämistä.

Miran vahvuus on kokonaisvaltainen lähestymistapa, joka perustuu hänen vankkaan kokemukseensa sekä itse esimiehenä että heidän kehittäjänään. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

13.00 Etäkoulutus alkaa

Ihmisten erilaisuus ja sen vaikutukset johtamiseen

• Miten erilaisuus näkyy käytännössä?
    • Ihmisten erilaisuuden aiheuttamat haasteet ja väärinymmärrykset

Miten huomioin ihmisten erilaisuuden?

• Käyttäytymistyyleihin perehtyminen
    • Vuorovaikutus erityylisten ihmisten kanssa

Miten johdan erilaisia ihmisiä – myös etänä?

• Motivointi
    • Kiittäminen
    • Työhyvinvointi

Tauko

Miten rakennan luottamusta?

• Luottamuksen rakentuminen erityylisillä ihmisillä

Yhteenveto ja oma toimintasuunnitelma

16.00 Koulutus päättyy

Etätyöskentelystä

Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin.

Verkkoalustana toimii Zoom. Saat selkeät käytännön ohjeet ennen koulutusta ja voit osallistua omalta työpisteeltäsi tai kotoa, mobiililaitteen tai tietokoneen avulla, mistä vaan internet-yhteyden äärestä.

Tutustu tarkemmin Zoomiin

Koulutuspaikka: Verkkovalmennus, johon voit osallistua etänä

Ajankohta: 02.06.2020 klo 13.00

Osallistumismaksu etänä: 297 euroa / hlö (+ alv 24%)

Ryhmäetuhinta: 2 tai useampi henkilöä samasta yrityksestä, 197 eur / hlö (+ alv)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 25.5.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.