Johda itseäsi, johda ajankäyttöäsi (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Johda itseäsi, johda ajankäyttöäsi (3 h)

19.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 23 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Johtaminen

Onko sinulla olo, että ulkoiset vaatimukset ovat usein isommat kuin resurssisi niiden hoitamiseen? Huomaat priorisoinnin ja tehtävien organisoinnin haasteita ison todo-listan edessä? Haluatko käytännön keinoja oman päivittäisen stressin pienentämiseen?

Oman ajankäytön laatu määrittää pitkälti elämän laadun. ”Time Genious” on asenne ja ajattelutapa, joka johtaa levolliseen arkeen.

Mihin asioihin haluat panostaa työ- ja muussa elämässäsi tulevalla kaudella?

Hyödyt:
– Saat pysähtyä pohtimaan kiirettä ja omaa ajankäyttöä
– Oivallat omat muutostavoitteesi kiireen ja ajankäytön suhteen
– Opit työkaluja tehokkaan ajankäytön suunnitteluun
– Opit luomaan tavoitteita omalle työllesi vuosi- kuukausi- viikko- ja päivätasolla
– Saat työkaluja tärkeiden töiden priorisointiin
– Tunnistat työt, joita tapaat lykätä ja turvaat työrauhan vahvistamalla keskittymiskykyäsi
– Saat kenties enemmän hallinnan tunnetta työhösi

Kouluttaja:
Riikka Pajunen
, Ratkaisukeskeinen valmenaja, Montevista Oy
Riikka Pajunen on Montevistan perustaja ja toimitusjohtajaRiikka on valmentaja, joka innostuu. Riikka innostuu yhdessä valmennettaviensa kanssa heidän viedessään oivalluksia työarkeensa. Riikka innostuu, kun vahvuudet ja intohimot tulevat esiin ja tavoitteet kirkastuvat inhimillisen lähestymistavan ansiosta.Kaikesta voi aistia, että Riikka on kutsumustyössään valmentaessaan. Riikka panostaa jokaiseen valmennustilanteeseen kuin se olisi ainoa. Hän on inspiroiva, jämäkkä ja inhimillinen valmentaja. Riikalla on yli 15 vuoden kokemus valmentamisen, HR:n ja rekrytoinnin saralta kansainvälisistä yrityksistä (Accenture, McKinsey & Company, Mercuri Urval, HRM Partners). Koulutukseltaan hän on kasvatustieteen maisteri, Ratkaisukeskeinen valmentaja, Rakentavan vuorovaikutuksen ohjaaja, SCY Coach ja NLP Practitioner.

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Johda itseäsi, johda ajankäyttöäsi

– Kiireen ja stressin juurisyyt – mitä haluat muuttaa?
– Ajankäytön suunnittelu ja tavoitteellisuus
– Tärkeiden töiden priorisointi
– Lykkäämisen lopettaminen ja keskittymiskyvyn parantaminen
– Kokousten ajankäyttö

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

19.3.2024, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.