Johda kysymyksillä – välittämisen kulttuurilla vastuunottoa ja tulosta (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

06.10.2016, Webinaari , Webinaari 29 syyskuun, 2016 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi

Jämäkkyyttä johtaa, joutumatta osapuoleksi mielipideväittelyyn.

Menestyvä johtaja tietää, mistä puhuu.

Mikä tekee sinusta halutun johtajan?

Työntekijät tarvitsevat ohjausta tehtävänsä menestykselliseen hoitamiseen. Ohjaustaidon pitää löytyä esimieheltä.

• Miten saada työntekijöitten maksimipotentiaali esille, se joka pinnan alla piilee?
  • Miten saada työntekijät ottamaan vastuuta haastavissa tilanteissa?
  • Miten toimia esimerkillisesti ja kannustavasti johtajana?

Johda kysymyksillä -webinaarissa saat

• Opit uuden tavan ajatella johtamistyötä
  • Saat selkeän kuvan, kuinka parantaa työmoraalia
  • Opit kysymyksillä johtamisen tekniikkaa
  • Opit antamaan palautetta motivoivasti

1. Johdatus kysymyksillä johtamiseen
  2. Mitä on kulttuurin johtaminen
  3. Kysymyksillä johtaminen
  4. Ajatuksien kirkastusta, jotta uudet hienot ajatukset eivät jäisi vain sanahelinäksi

Aikaa kysymyksille

Kouluttaja        antti nevalainen

Kouluttajana toimii liiketoimintajohtaja Antti Nevalainen, ValmentoOy

Antti työskentelee tällä hetkellä Tapiolan Lämpö Oy:ssä ja vastaa konsernin huolto- ja kunnossapito liiketoiminnasta, sekä hankinnasta. Hänellä on 22 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa johtamistyössään yli vuosikymmenen ajan. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Tulokset puhukoot puolestaan!

Huomaa myös lähikoulutus:

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka: 6.10.2016 klo 9.00 – 10.30

(webinaari on live, mutta voit katsoa myös tallenteena, siellä ja silloin kun sinulle sopii)

Webinaarikoulutuksen hinta:

157 (+ alv 24 €) /osallistuja (sisältää webinaaritallenteen ja sähköisen pdf-koulutusmateriaalin)

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.