Tehokas johtoryhmätyö (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Tehokas johtoryhmätyö (1 pv)

23.01.2019, Hotel Haven, Helsinki Unioninkatu 17, Helsinki 10 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Toiminnan kehittäminen

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Monet painivat johtoryhmissä samojen asioiden kanssa, toimalasta riippumatta. Suosittelen ehdottomasti tätä koulutusta." - "Sain mukaan työkaluja johtoryhmätyöskentelyn ja oman tekemisen kehittämiseksi." - "Hyvä sessio, kiitos. Erityisesti pidin ilmapiiristä."

Koulutus tarjoaa koko­nais­val­taisen kuvan tehokkaan johto­ryh­mätyön osate­ki­jöistä sekä käytän­teistä.

Saat selkeyttä johto­ryhmän ja sen jäsenten rooli­tukseen sekä järjes­tel­mäl­li­syyttä johto­ryh­mätyön kehit­tä­miseen.

Perehdymme kokeneen koulut­tajan johdolla tehokkaan johto­ryh­mätyön peri­aatteisiin sekä käsit­te­lemme toimi­vaksi koettuja tapoja johto­ryh­mätyön tehos­ta­mi­seksi.

Hyödyt osallistujalle
    Valmen­nuksen jälkeen:
    – tiedos­tat tehokkaan johto­ryh­mätyön peri­aatteet ja edel­ly­tykset
    – osaat asettaa johto­ryh­mä­työlle selkeät tavoitteet
    – ymmär­rät, miten johto­ryhmän jäsenten roolitus ja vastuiden selkeyt­tä­minen käytän­nössä tehdään
    – osaat tehostaa johto­ryhmän kokousten sisältöä
    – osaat soveltaa tiimityön peri­aat­teita oman johto­ryhmän toiminnan kehit­tä­miseen.

Koulutus on tarkoi­tettu kaikille johto­ryh­mille ja niiden jäse­nille, jotka haluavat tehostaa oman johto­ryh­mänsä toimintaa sekä oppia toimimaan tehok­kaasti johto­ryhmän jäsenenä.

Kouluttaja
    Tutkimusjohtaja Tommi Lindholm. Tommilla on koke­musta analyyt­ti­sista, kansain­vä­li­sistä sekä stra­te­gi­sesti painot­tu­neista asian­tun­ti­ja­teh­tä­vistä ICT-teol­li­suuden, pank­ki­sek­torin sekä liik­keen­johdon konsul­toinnin parista. Tommilla on koke­musta myös yrit­täjänä toimi­mi­sesta sekä kasvu­yri­tysten spar­raa­mi­sesta. Tutkimusjohtajana Tommin vastuu­alueena on vankan tutki­mus­pohjan ajan­ta­salla pitä­minen sekä koulu­tusten suun­nittelu ja toteut­ta­minen.
    Osaa­mi­sa­lueet: Orga­ni­saa­tio­teoria, yhteistyö, kiireen ja stressin hallinta, yhtei­söl­liset tekno­logiat, pelil­lis­tä­minen, jouk­kois­ta­minen, tiimityö, rahoitus, star­tupit, johta­mis­jär­jes­telmät, liike­toi­min­ta­mallit, kehi­tys­kes­kus­telut, MI/​B

Osallistujat ovat kommentoineet valmennustamme muun muassa seuraavasti:
    – ”Monet painivat johtoryhmissä samojen asioiden kanssa, toimalasta riippumatta. Suosittelen ehdottomasti tätä koulutusta.”
    – ”Sain mukaan työkaluja johtoryhmätyöskentelyn ja oman tekemisen kehittämiseksi.”
    – ”Hyvä sessio, kiitos. Erityisesti pidin ilmapiiristä.”

08.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

09.00 Tilaisuuden avaus

Oman johtoryhmän toiminnan tehokkuuden arviointitehtävä

09.30 Mitä johtoryhmätyöllä tavoitellaan?
    – Johtoryhmän tehtävä ja tavoitteet
    – Mitä hyvällä johtoryhmätyöllä voi saavuttaa?
    – Hyvän johtoryhmän ominaisuudet
    – Johtoryhmätyön yleisimmät kehittämiskohteet

10.15 Tauko

10.30 Johto­ryhmä stra­te­gisen johta­misen näkö­kul­masta
    – Johto­ryhmän rooli stra­te­gi­sessa suun­nit­te­lussa
    – Suun­nit­telun ja imple­men­toinnin näkö­kulmien raja­pinta
    – Sitou­tu­minen yhteiseen stra­te­giaan
    – Stra­tegian ohjaavuus johto­ryhmän jäsenten toimin­nassa

12.00 Lounas

13.00 Johto­ryhmä tiiminä
    – Johto­ryhmän jäsenten rooli ja vastuut
    – Johto­ryhmän kehit­tä­minen tiiminä
    – Johto­ryhmän kollek­tii­vinen älykkyys ja sen kehit­tä­minen
    – Erilaisten näke­mysten hyväk­sy­minen ja hyödyn­tä­minen

Yhteisen näke­myksen ja tahto­tilan syven­tä­minen

14.15 Kahvi

14.30 Tehokas johto­ryh­mä­kokous
    – Tehokkaan kokouksen peli­säännöt
    – Mitä asioita johto­ryh­mässä kannattaa käsi­tellä kokouk­sessa?
    – Erilaiset kokous­tyypit
    – Yhteisen ajan hyöty­käyttö
    – Päätök­senteon tehos­ta­minen

15.30 Loppu­kes­kustelu: Johto­ryh­mätyön kehit­tä­misen seuraavat askeleet

16.00 Tilaisuus päättyy

Hotel Haven, Unioninkatu 17, 00130 Helsinki

keskiviikko 23.1.2019

/hlö + alv 24 %. Sisältää koulutusmateriaalin, aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilun.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.