Jos et osaa sanoa, laula – pikakelaus tulokselliseen äänimainontaan (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Jos et osaa sanoa, laula – pikakelaus tulokselliseen äänimainontaan (90 min)

14.03.2023, Webinaari , Webinaari 23 helmikuun, 2023 Sampo Korppoo

Markkinointi , Viestintä

Mitä kaikkea voi radiomainonta olla?

Äänimainonta voi olla suorin tie asiakkaittesi sydämiin. Harva media kulkee mukana kotoa työpaikalle ja vielä harvemmassa mainosvälineessä voit tehdä megaluokan vaikutuksen minibudjetilla.

Tiedätkö, millainen mainonta toimii radiossa?
Mitä tulee ottaa huomioon suunniteltaessa radiomainoskampanjaa, yrityksen omaa äänilogoa tai vaikkapa tarttuvaa kesäbiisiä?
Miten hyvä radiomainos suunnitellaan ja mitä tulee ottaa huomioon?
Millainen on radiomainoksen tuotantoketju suunnittelusta kanavalle?

Jos et osaa sanoa, laula -webinaarissa pääset tutustumaan esimerkkien avulla äänen mahdollisuuksiin erityisesti radiomainontaa ajatellen. Samalla saat hyvän yleisnäkymän äänen hyödyntämiseen brändityökaluna eri välineissä ja kohtaamispisteissä.

Kenelle
Jos et osaa sanoa, laula -webinaari soveltuu sekä markkinoinnista vastaaville että yrityksen markkinointiviestintää toteuttaville, sekä tietenkin copywritereille, sisällöntuottajille ja radiokanavilla työskenteleville.

Hyödyt
– Puolentoista tunnin aikana kuulet korvia avaavia esimerkkejä erityyppisistä äänimainoksista.
– Opit, miten äänimainonnan suunnittelu- ja tuotantoketju toimii käytännön tasolla.
– Esimerkeissä on niin kaupallisia kuin ei-kaupallisia toimijoita, palkittuja radiomainoksia ja niitä aivan tavallisiakin avartamassa näkökulmia.

Kouluttaja

Mikko Eskelinen, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija, Jos et osaa sanoa, laula -webinaarin kouluttaja

Mikko Eskelinen työskentelee strategina markkinointitoimisto Grapevinessa. Mikko on toiminut pitkään mainonnan tekstisuunnittelijana ja toimitusjohtajana mainostoimistoissa sekä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä mainostajan palveluksessa. Mikko omaa laajan kokemuksen tekstistä osana brändiä ja sen johtamista. Vaikka verkkomarkkinoinnissa yksittäisen tekstin rooli onkin muuttunut hakukoneiden myötä, Mikko syttyy sisällöille, joista näkyy kirjoittajan innostus aiheeseen sekä kunnioitus lukijaa kohtaan.

9:45 Yhteyksien tarkistus
10:00 Tervetuloa webinaariin

Radio mediana
– Tavoittavuus, kustannustehokkuus ja joustavuus

Mitä kaikkea voi radiomainonta olla?
– Esimerkkejä erityyppisistä toteutuksista eri toimialoilta

Miten hyvä radiomainos suunnitellaan ja mitä tulee ottaa huomioon?

Millainen on radiomainoksen tuotantoketju suunnittelusta kanavalle?

Aikaa kysymyksille

11:30 Webinaari päättyy

14.3.2023 klo 10:00 – 11:30

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.