Juhana Torkki: Miten syntyy vetoava tarina
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Juhana Torkki: Miten syntyy vetoava tarina

23.03.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 3 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaskokemus , Esiintymistaidot ja puheviestintä , Itsensä kehittäminen

Mikä on sinun tarinasi? Mikä on yrityksesi tarina? Mikä on organisaatiosi tai yksikkösi tarinan vaihe – ja mitä on kirjoitettu seuraavalle, avaamattomalle sivulle?

Tarinasta on tullut muotisana, mantra ja hokema – tiedämmekö oikeastaan, mitä tarina on ja mistä hyvä tarina koostuu?

Juhana Torkin Miten syntyy vetoava tarina -koulutuksessa avarrat ymmärrystäsi tarinan vallasta nykymaailmassa ja opit keinoja vaikuttavaan tarinankerrontaan. Voit hyödyntää oppimaasi puheissasi, kirjoituksissa, mainonnassa ja markkinoinnissa sekä yrityksesi tai organisaatiosi roolin ymmärtämisessä.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN ETÄNÄ”.

• johto- ja esimiestyössä työskenteleville
• mainonnan ja markkinoinnin ammattilaisille
• viestinnän ammattilaisille
• paljon esiintyville ja puhuville asiantuntijoille
• muille, jotka voivat hyödyntää tarinnankerronnan oppeja työssään

Kouluttaja:Juhana Torkki, Puhevalta, on maamme johtavia esiintymistaidon kouluttajia. Hän on valmentanut monia eturivin poliitikkoja sekä yritysten johtoryhmiä. Torkki on tullut tunnetuksi suosituista viestintää käsittelevistä, palkituista kirjoistaan. Vuodesta 2006 Torkki on valmentanut niin yksilöitä kuin yhteisöjä viestimään vaikuttavammin.

8.30 Aamupalatarjoilu lähiosallistujille /8.50 Etäosallistujien yhteyden avaus

Miksi toinen tarina jää elämään, toinen unohtuu?

Hyvän tarinan rakenneosat

Miksi ja miten tarina vetoaa tunteeseen?

Tarina ja arkkityypit – mitä Jungin psykologialla on opetettavaa meille?

12.00 Tilaisuus päättyy

Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki TAI ETÄkoulutus

Aika:
23.3.2023