Juhana Torkki: Vaikuta tarinan voimalla (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Juhana Torkki: Vaikuta tarinan voimalla (1 pv)

13.06.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 30 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Viestintä

Mikä on sinun tarinasi? Mikä on yrityksesi tarina? Mikä on organisaatiosi tai yksikkösi tarinan vaihe – ja mitä on kirjoitettu seuraavalle, avaamattomalle sivulle?

Tarinasta on tullut muotisana, mantra ja hokema – tiedämmekö oikeastaan, mitä tarina on ja mistä hyvä tarina koostuu?

Juhana Torkki on paneutunut tarinan käsitteeseen syvällisesti ja kirjoittanut aiheesta suositun kirjan Tarinan valta, jossa hän pohtii tarinan voimaa nykyajan mediassa, yrityselämässä, politiikassa ja sosiaalisen median keskusteluissa.

Tällä kurssilla avarrat ymmärrystäsi tarinan vallasta nykymaailmassa ja opit keinoja vaikuttavaan tarinankerrontaan. Voit hyödyntää oppimaasi puheissasi, kirjoituksissa, mainonnassa ja markkinoinnissa sekä yrityksesi tai organisaatiosi roolin ymmärtämisessä.

Koulutuksessa pohditaan tarinan olemusta monin esimerkein, historiasta, kulttuurista ja nykyajan ilmiöistä käsin. Teemoja ovat:
– miksi toinen tarina jää elämään, toinen unohtuu?
– hyvän tarinan rakenneosat
– miksi ja miten tarina vetoaa tunteeseen?
– tarina ja arkkityypit – mitä Jungin psykologialla on opetettavaa meille?
– miten kerronnan mestarit sen tekevät eli tenhoavan tarinankerronnan taito
– hyvä ja paha tarinassa, tarinan konnat ja sankarit
– tarinan tajuntaa ohjaava voima, tarina mielen koodina
– kuinka päästä eroon rajoittavista, mustavalkoisista tarinoista?

Opetus on keskustelevaa, luentomuotoista ja sisältää ryhmissä tehtäviä pienimuotoisia harjoitteita.

Päivän aikataulu
08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 Aloitus
11:30-12:15 Lounas
14:00 Kahvitarjoilu, tilaisuus päättyy

Mitä hyötyä saat?
Valmennuksen käytyäsi ymmärrät, mikä on tarina ja millaisin mekanismein se vaikuttaa ihmismieleen. Samalla saat innostusta ja työkaluja henkilökohtaiseen tarinankerrontaan.

Kenen kannattaa osallistua?

• Esimiehet, päälliköt, johtajat

• Työkseen esiintyvät

• Markkinoinnin ammattilaiset

• Mainonnasta ja brändinrakennuksesta kiinnostuneet

• Ketkä tahansa, jotka haluavat parantaa vaikuttamistaitojaan

Juhana Torkki
, Puhevalta, on maamme johtavia esiintymistaidon kouluttajia. Hän on valmentanut monia eturivin poliitikkoja sekä yritysten johtoryhmiä. Torkki on tullut tunnetuksi suosituista viestintää käsittelevistä, palkituista kirjoistaan: Puhevalta (2006), Neuvotteluvalta (Torkki & S.Miettinen 2008), Tarinan valta (2014), Puhevalta käyttöön (2015). Vuodesta 2006 Torkki on valmentanut niin yksilöitä kuin yhteisöjä viestimään vaikuttavammin.

Palautetta aiemmista koulutuksista:

(asteikolla 1=huono, 5=erinomainen)

Kouluttaja Juhana Torkin aiheen hallinta ja asiantuntevuus: 4.9

Kouluttajataidot ja opetustyyli: 4.9

Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki

keskiviikko 13.6.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 457 euroa /hlö + alv 24 %.
– Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekoulutus.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.