Julkiset hankinnat kärsimättömille (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Julkiset hankinnat kärsimättömille (2 h)

17.04.2024, Webinaari , Webinaari 10 tammikuun, 2024 Sampo Korppoo

Osto- ja hankintatoimi

Miten onnistua julkisissa hankinnoissa? Mitä pitää tietää hankintojen kilpailuttamisesta ja julkisten hankintojen logiikasta? Miten onnistuneita sopimuskumppanuuksia luodaan? Ota julkiset hankinnat haltuun kahdessa tunnissa!

Tässä tehokkaassa webinaarikoulutuksessa mennään suoraan asiaan ja tiivistetään olennainen julkisista hankinnoista. Miksi hankinnoista kannattaa innostua, mitkä ovat lainsäädännön reunaehdot ja lähtökohdat hankinnoille ja miten hankinnoissa onnistuu panostamalla vuoropuheluun. Oivalluksia julkisiin hankintoihin tarjoillaan myös meemien muodossa.

Koulutus on suunnattu mm.:
– tarjoajille/tarjoajien edustajille
– hankintayksiköiden edustajile
– poliittisille päättäjille
– sekä muille työnsä puolesta julkisia hankintoja sivuaville tahoille, jotka ovat motivoituneita kuulemaan kaiken olennaisen julkisten hankintojen lähtökohdista ilman aikaa pidemmälle kouluttautumiselle.

Kouluttaja:
Sanna Kronström
, OTM, Hankintakumppanit Oy
Sanna Kronström on Hankintakumppanit Oy:n perustaja. Hänellä pitkä ja monipuolinen kokemus julkisten hankintojen strategisesta ohjauksesta sadoista erilaisista kilpailutuksista pienhankinnoista satojen miljoonien eurojen arvoisiin infrahankkeisiin ja soteulkoistuksiin. Suositussa Hankintaturisti-blogissaan hän selventää julkisia hankintoja innostavasti ja toivoo, että kaikki kiinnostuisivat hankinnoista edes ripauksen.

9.00 Tervetuloa koulutukseen!

9.05 Julkisten hankintojen ydin

– Miksi julkisista hankinnoista kannattaa innostua?
– Hankinnan kynnysarvot ja ryhmittely
– Hankintojen kolmivaiheisuus soveltuvuusvaatimuksista tarjousvertailuun

Miten onnistun hankinnoissa?

– Keinot ja reunaehdot hankintayksikölle
– Käytännön vinkit tarjoajalle

Julkiset hankinnat meemikuvin – oivallukset tilaajalle ja tarjoajalle

11.00 Koulutus päättyy

Koulutus järjestetään verkossa

17.4.2024, klo 9.00-11.00

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariinm useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 240 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 200 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Varaamme oikeuden muutoksiin, ja siirtää jo sovittuja lähikoulutuksia myöhempään ajankohtaan, tai muuttaa etäkoulutuksiksi. Koulutus saattaa siirtyä tai peruuntua mm. viranomaismääräysten vuoksi, tai vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Muutosten osalta tiedotamme osallistujia erikseen.