Kahdenkeskiset keskustelut (90 min)
Kolmas osa uudesta koulutussarjasta!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kahdenkeskiset keskustelut (90 min)

03.12.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 3 marraskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ” Kouluttaja oli ihan mahtava! Hyviä esimerkkejä, ideoita ja looginen, todella kiinnostava tapa puhua. Iloinen ja inspiraation luoja.”

• ” Innostava ja selkeästi aiheesta kiinnostunut kouluttaja.”

• ” Pysyttiin hyvin asiassa ja aidosti tunsi metodinsa.”

• ” Erittäin positiivinen ja ammattitaitoinen.”

• ” Rempseä ja positiivinen kouluttaja, saa paljon puhetta aikaan tyylillään.”

• ” Raikas, energinen, miellyttävä ja helposti lähestyttävä kouluttaja.”

Tavoitteellisella etäjohtamisella tuloksiin

Etäjohtamisessa koetaan usein haasteelliseksi luottamuksen rakentaminen sekä työsuorituksen
    seuraaminen, kun johdettavat eivät olekaan näköpiirissä ja jatkuvan valvonnan alla.
    Etätyöympäristössä esihenkilön tulee kiinnittää erityistä huomiota myös tiiminsä
    itseohjautuvuuteen. Läsnäolo ja esihenkilön tuki toteutuvat parhaiten kahdenkeskisissä
    keskusteluissa työntekijän ja esihenkilön välillä.

Tässä koulutussarjassa saat eväitä parempaan työsuorituksen johtamiseen, luottamuksen
    rakentamiseen, itseohjautuvuuden johtamiseen sekä kahdenkeskisiin keskusteluihin.

Tämä koulutussarjan kolmas osio keskittyy kahdenkeskisiin keskusteluihin.

Kenelle

Hajautettua tiimiä tai etätyötä johtaville esihenkilöille, jotka haluavat kehittyä luottamuksen
    ilmapiirin luomisessa, tavoitteellisessa johtamisessa sekä läsnäolossaan etätyöympäristössä.

Mitä saat koulutuksesta

• Ajatuksia kahdenkeskeisiin keskusteluihin
    • Vinkkejä viestintään ja haastaviin tilanteisiin

Kouluttaja Kansainvälisesti hajautettu tiimi

Sanna-Riikka Valtonen on toiminut etäjohtamisen valmentajana Timanttialla syksystä 2018. Hänellä on yli
    10 vuoden kokemus etäjohtamisesta vähittäiskaupassa sekä yli 15 vuoden kokemus vuorotyön
    johtamisesta marketkaupassa.

Sanna-Riikka on tehnyt 2 vuotta 100-prosenttista etätyötä
    kotitoimistosta käsin osana kansainvälistä tiimiä, vastaten koko Suomen myyntiverkoston
    johtamistaitojen ja myynnin kehittämisestä, joten häneltä löytyy runsaasti hyviä vinkkejä
    käytännön etätyöhön niin työntekijän kuin esimiehen näkökulmasta.
    Esimiesten ja työntekijöiden kouluttaminen ja valmentaminen
    on sisältynyt osaltaan hänen työnkuvaansa koko hänen työuransa ajan.

Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.
    Tutustu tarkemmin Zoomiin

HUOM! Koulutus on kolmas osa kolmiosaisesta koulutussarjasta ja on myös itsenäisesti toimiva koulutus. Voit valita itsellesi sopivan kokonaisuuden.

Lue tästä lisää!

Työsuorituksen johtaminen etätyössä -koulutussarja 1.-3.12.2020 (3 x 90min)

linkki: https://eventium.fi/koul/12108

KAHDENKESKISET KESKUSTELUT

08:45 Tekniikan testaus ja paikallaolijoiden toteaminen

09:00 Koulutus alkaa

Esihenkilön läsnäolo etänä

• Viestintä ja vuorovaikutus
    • Suunnitelmallisuus

Kahdenkeskiset keskustelut

• Keskustelumallit
    • Haastavat tilanteet

Yhteenveto ja kysymykset

10:30 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Etäkoulutus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)
    Ajankohta: 3.12.2020 klo 9.00-10.30

Osallistumismaksu: 197 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 177 euroa / hlö (+ alv 24%).

Bonus: Ilmoittaudu 18.12.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.