Kanban-taulun käyttö asiantuntijatyössä (90 min)
Suositun koulutuksen uusinta
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Kanban-taulun käyttö asiantuntijatyössä (90 min)

29.03.2022, Webinaari , Webinaari 17 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Asiantunteva koulutus ja opastus meidän tietohallintotiimillemme, saimme käynnistettyä Kanban taulun käytön.” Tietohallintopäällikkö, Kouvola.

• - "Selkeä kouluttaja."

Ennustettavuutta ja tehtävien hallintaa

Kanban-taulun käyttö asiantuntijatyössä -webinaarikoulutus on käytännönläheinen ja ratkaisukeskeinen. Teemoja ovat:

– Mitä teen seuraavaksi? Mistä asiantuntija saa seuraavan tehtävän?
    – Asiantuntijatehtävien priorisointi
    – Kanban ohjaustaulu / virtuaaliset ratkaisut
    – Päiväkokous joko fyysisesti paikan päällä tai virtuaalisesti osallistuen

Kenelle
    Esimiehet, prosessien omistajat, prosessitiimiläiset, prosessien, tuotteiden ja palveluiden kehittäjät, auditoijat, lean-valmentajat

Hyödyt
    – Opit Kanban tauluohjauksen ja päiväkokouksen (15-20 min) periaatteet työkuormituksen hallinnassa.
    – Aineistossa runsaasti esimerkkejä erilaisista Kanban-tauluista ja virtuaalisista sovelluksista.

Jussi Moisio, Kanban-asiantuntija
    DI Jussi Moisio, Quality for Results Oy
    Aiempia toimipaikkoja Imatran Voima Oy, SFS Sertifiointi Oy, Qualitas Fennica Oy / Arter Oy, Kiwa Inspecta Oy:n sopimuspääarvioija. Kouluttajana ja valmentajana vuodesta 1998 alkaen. 2005 alkaen lean-johtamisen ja prosessijohtamisen kouluttaja (Alma Talent, Professio Finland Oy, Haus Koulutuskeskus, Inspecta Oy, Qualitas Fennica Oy, Arter Oy jne.)

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Asiantunteva koulutus ja opastus meidän tietohallintotiimillemme, saimme käynnistettyä Kanban taulun käytön.” Tietohallintopäällikkö, Kouvola.

12:45 Yhteyksien tarkistus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

– Asiantuntijatyön luonne, multitasking ja sen haasteet
    – Esimiesten ajattelutavan muutos
    – Kanban-taulu – mikä se on? Mihin se sopii parhaiten?
    – Tehtävien priorisointi, keskeneräisten tehtävien määrän rajoittaminen
    – Pullonkaulojen hallinta
    – Päiväkokous, kaikki läsnä fyysisesti tai virtuaalisesti
    – Virtuaalisia Kanban-taulusovelluksia ja kokemuksia

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

29.03.2022 klo 13.00 – 14.30
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

197 euroa / osallistuja + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujan katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / osallistuja + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kaksi tai useampia osallistujia.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.