Kassavirtajohtamisella liiketoiminnan riskit haltuun (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Kassavirtajohtamisella liiketoiminnan riskit haltuun (90 min)

18.04.2023, Webinaari , Webinaari 27 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Taloushallinto ja verotus

Ohjaako yhtiösi toimintaa raha tai sen puute?

Tule kuulemaan, kuinka voit auttaa koko organisaatiota ja sen yksiköiden johtoa pääsemään etukäteen asetettuihin tavoitteisiin, olivatpa toimintaolosuhteet millaiset tahansa!

– Miten voit valjastaa kassavirrat johtamisen punaiseksi langaksi ja hallita liiketoiminnan riskejä entistä paremmin?
– Miten riskianalyyseissa huomioidaan toimintaolosuhteiden jatkuva muutos?
– Miksi perinteiset talousnäkökulmat ja totutut tunnusluvut eivät nykyoloissa enää riitä?
– Mitkä ovat juuri ne toimet, joiden avulla haastavissakin olosuhteissa kyetään hallitsemaan riskejä?

Hyödyt
Kassavirtajohtamisella liiketoiminnan riskit haltuun -koulutuksesta saat tiedot ja taidot, joiden avulla valjastat kassavirrat johtamis-, seuranta- ja ohjausvälineiksi.
– Saat lisäeväitä myös siihen, mitä tähän asti olet tiennyt kassavirtalaskelmista ja niiden käytöstä johtamisen tukena.

Kenelle
Kassavirtajohtamisella liiketoiminnan riskit haltuun -koulutus on tarkoitettu yhtiöiden omistajille, hallitusten ja johtoryhmien jäsenille, toimitusjohtajille sekä liiketoiminnasta ja taloudesta vastaaville.

Kouluttaja

Riku Lehtinen, Yritys- ja investointisuunnittelun asiantuntija, Kassavirtajohtamisella liiketoiminnan riskit haltuun -kouluttaja

LJK Riku Lehtinen on auktorisoitu liikkeenjohdon konsultti, Liike-elämän ja johdon konsultit LJK ry:n jäsen. Yritys- ja investointisuunnittelun asiantuntija. Strategic Accounting Finland Oy:n pääanalyytikko.

9:45 Tervetuloa linjoille
10:00 Webinaari alkaa

Miten jatkuvasti muuttuvat toimintaolosuhteet huomioidaan riskianalyyseissa?

Kolme pointtia, joita noudattamalla
– varmistat budjetinomaisten, tulevien tulos-, tase- ja kassavirtalaskelmien tekniset virheettömyydet ja
– mahdollistat skenaariolaskelmien ristiriidattomuudet

Miksi epävarmatkin laskelmat nyt ovat vaikuttavampia kuin todelliset jälkeenpäin toteutuneet?

Miten monimutkaisten ja jatkuvien yritysjärjestelyjen kohteina olevien konsernien riskejä mallinnetaan?

Aikaa kysymyksille

11:30 Webinaari päättyy

Webinaari

18.4.2023 klo 10.00 – 11.30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.