Kata- ja Kaizen-menetelmät (60 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Kata- ja Kaizen-menetelmät (60 min)

18.11.2021, Webinaari , Webinaari 27 lokakuun, 2021 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Toteuta kehityshyppyjä – opi onnistumisista ja epäonnistumisista

Etene arkityössä pienin suunnitelluin kokeiluaskelin kohti tavoitetta!
– Pienten askelten kehittäminen, KATA
– Parannus-KATA, Valmennus-KATA
– PDCA-kehittäminen, esimiehen ja tiimin yhteinen oppiminen
– KAIZEN EVENT / BLITZ – projektimainen 1-5 pvän kehitysrutistus, ennakkovalmistelut, yhdessä toimiminen ja tulosten varmistaminen

Suunnittele kehityshypyt huolella, kerää ennalta tietoja, kokoonnu kehitysriiheen ja nosta tasoa kohti prosessin parasta suorituskykyä.

Kenelle
Esimiehet, prosessien omistajat, prosessitiimiläiset, prosessien, tuotteiden ja palveluiden kehittäjät, auditoijat, lean-valmentajat

Hyödyt
Opit pienten askelten kehittämisen KATA-toimintamallit ja Kaizen kehittämismenetelmät.

Kouluttaja

Jussi Moisio, Lean-johtamisen ja prosessijohtamisen asiantuntija

Kouluttajana toimii DI Jussi Moisio, Quality for Results Oy.
Kouluttajana ja valmentajana vuodesta 1998 alkaen. Imatran Voima Oy, SFS Sertifiointi Oy, Qualitas Fennica Oy / Arter Oy, Kiwa Inspecta Oy:n sopimuspääarvioija. 2005 alkaen lean-johtamisen ja prosessijohtamisen kouluttaja (mm. Alma Talent, Professio Finland Oy, Haus Koulutuskeskus, Inspecta Oy, Qualitas Fennica Oy, Arter Oy)

Asiakaspalautteet:
Koulutusta on pilotoitu vasta muutaman kerran. Palautteiden perusteella toistakymmentä osallistujaa on saanut ideasta kiinni ja aikoneet toteuttaa omissa organisaatioissaan.

13:45 Yhteyksien tarkistus

14:00 Tervetuloa Webinaariin!

Parannus- ja Valmennus-KATAN toimintaperiaate
esimiehen ja tiimin yhteistyö

Nykytilanteen selvittäminen, tavoitteen ja välitavoitteiden asettaminen

PDCA-mallin mukainen
kokeen 1. askeleen suunnittelu,
esimiehen rooli,
toteutus,
arviointi jne.

Kaizen-kehittämistapahtuman prosessi
Ennakkovalmistelut,
osallistujien yhteenkokoontuminen ja työskentely,
lopputuloksen toimivuuden varmistaminen

Aikaa kysymyksille

15:00 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
Tarvitset internetyhteyden, ja äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.
Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

18.11.2021 klo 14.00 – 15.00
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

147 euroa / osallistuja + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujan katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.