Käytännön vinkkejä etäjohtamiseen (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Käytännön vinkkejä etäjohtamiseen (webinaari)

01.02.2017, Webinaari , Webinaari 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Herätti hyvin ajatuksia omasta toiminnasta, antoi ideoita"

• "Oman etäjohtajuuden analysointi uudella tavalla, puutteiden ymmärtäminen"

• "Avasi silmiä, samanlaisia ongelmia muillakin"

• "Joustavien työaikamuotojen löytöä tehostamaan koko työyhteisöä"

• "Erilaisuuden tunnistaminen"

• "Viestiminen eri tyyppisille henkilöille"

Tulosta joustavalla työllä

Työn tekemisen tavat muuttuvat, kun teknologia mahdollistaa työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Esimiestyö ja tiimityö eivät enää edellytä fyysistä läsnäoloa. Moni esimies kokee etätyön lisääntymisen, monitilatoimistoihin siirtymisen sekä hajautetun tiimin johtamisen haastavaksi.

Tämän webinaarin tarkoituksena on selvittää, miksi etäjohtaminen tuntuu hankalammalta sekä tarjoilee vinkkejä ja konkreettisia esimerkkejä etäjohtamisen erilaisiin tilanteisiin.

Kenelle

Esimiehille, joiden tiimissä/yksilössä tehdään etätyötä, hajautettuja tiimejä, ajasta ja paikasta riippumatonta työtä, joustavaa työtä ja/tai liikkuvaa työtä.

Kouluttaja ulla_vilkman_2

Kouluttajana toimii Ulla Vilkman, Senior Consultant, Leadership & HRD Master Suomelta.

Ulla työskentelee esimiesten ja työyhteisöjen kehittämisen parissa niin yrityksissä kuin julkisen sektorin organisaatioissa.  Ullalla on usean vuoden kokemus esimiesten ja työyhteisöjen kouluttamisesta ja valmentamisesta. Syyskuussa 2016 Ullalta ilmestyi kirja Etäjohtaminen – Tulosta joustavalla työllä (Talentum Pro). Kouluttajana Ulla saa kiitosta käytännönläheisestä lähestymistavastaan ja monipuolisista esimerkeistään.

Koulutuksen hyödyt

Koulutuksesta saat

• Käsityksen siitä, miksi etäjohtaminen tuntuu hankalalta ja mihin erityisesti kiinnittää huomiota
    • Käytännön vinkkejä ja konkreettisia esimerkkejä oman esimiestyösi kehittämiseen

Johdantokansi_etajohtaminen

• Mitä etäjohtaminen on ja miksi se koetaan vaikeaksi?
    • Etäjohtamisen plussat ja miinukset
    • Millaiset taidot auttavat onnistumaan etäjohtamisessa?

Kaikki perustuu luottamukseen

• Onko pakko taas puhua luottamuksesta?
    • Suurimmat haasteet luottamuksen näkökulmasta
    • Miten lisätä luottamusta?

Sujuva yhteistyö

• Lähtökohtana on, että työ tulee tehdyksi – toimintatavat kuntoon
    • Käytäväkeskustelut vähenevät – miten huolehtia yhteisöllisyydestä?
    • Vuorovaikutusta tarvitaan – miten osallistaa työntekijät?

Tavoitteista tuloksiin

• Mitataanko työaikaa vai tulosta?
    • Miten asettaa tavoitteita asiantuntijoille?
    • Jämäkkyyttä delegointiin ja seurantaan

Aikaa kysymyksille

Aika ja paikka: 1.2.2017  klo 13 – 14.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.