Käyttövaltuuksien hallinta (IdM) organisaatioissa (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Käyttövaltuuksien hallinta (IdM) organisaatioissa (1 pv)

15.04.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 14 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Työturvallisuus

Saat perustiedot käyttövaltuushallinnan prosessien kehittämiselle ja hallinnoimiselle osana organisaation tietoturvallista toimintaa.

Käyttövaltuuksien hallinnan koulutuksessa perehdyt keskeisimpiin lakien ja asetusten asettamiin vaatimuksiin koskien käyttöoikeuksien (IdM) hallintaa sekä yleisiin alan parhaisiin käytäntöihin ja ohjeisiin. Lisäksi käyt läpi käytännön läheisesti organisaation eri sidosryhmien käyttöoikeuksien hallintaa ja miten voit tehostaa sen toteuttamista.

Kohderyhmä
Koulutus on hyödyllinen organisaation tietohallinnosta, tietoturvasta ja tietosuojasta vastaaville ammattilaisille sekä käyttövaltuushallinnan kehittämisestä vastaaville kehityspäälliköille, projektipäälliköille ja asiantuntijoille.

Esitiedot
Koulutus ei edellytä aikaisempaa kokemusta käyttövaltuushallinasta.

Käyttövaltuuksien hallinta on monisyinen ja organisaation useille tasoille levittäytyvä kokonaisuus. Kiristyvät tietosuoja- ja tietoturvallisuusvaatimukset nostavat käyttövaltuushallinnan tärkeyden merkitystä entisestään. Tällä kurssilla opit miten voit tietoturvallisesti hallinnoida käyttöoikeuksia (IdM) sekä pääsyä organisaatiosi toiminnan ytimeen.

Sisältö käyttövaltuushallinnan (KVH) kurssilla

Käyttövaltuushallintaa ohjaavat keskeisimmät lait ja asetukset sekä parhaat käytännöt

Käyttövaltuushallinnan yleisimmät haasteet

Organisaation eri sidosryhmät käyttövaltuushallinnan näkökulmasta:
• Sisäiset käyttäjät
• Ulkoiset kumppanit
• Asiakkaat

Käyttövaltuushallinnan tehostaminen
• Käyttäjän elinkaarenhallinta
• Käyttöoikeuksien esimäärittely ja roolipohjaisuus
• Käyttöoikeuksien automaattinen luonti

Käyttövaltuuksien raportointi ja auditointi
Käyttövaltuushallinnan teknologiat ja niiden hankinta
• Lyhyt katsaus markkinoilla oleviin käyttövaltuushallinnan tuotteisiin

Organisaation käyttövaltuushallinnan periaatteet ja ohjeistukset
• Käyttövaltuushallinnan politiikka
• Käyttövaltuushallinnan periaatteet

Käyttövaltuuksien hallinnan koulutuksen aikataulu
Koulutuspäivä on klo 9:00 – noin klo 16:00. Aamukahvia tarjolla 8:15 alkaen.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

maanantai 15.04.2019

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.