Kehitä tiimisi toimintaa inspiroivalla etätyöpajalla (1/2 pv)
Uusi koulutus! Varaa paikkasi heti
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kehitä tiimisi toimintaa inspiroivalla etätyöpajalla (1/2 pv)

18.11.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 marraskuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”

• ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton ja tyyliltään pirteä.”

Miten saat etätiimisi kukoistamaan ja potentiaalin käyttöön?

Etätyö on tullut jäädäkseen. Siinä on omat haasteensa, mutta myös paljon hyviä puolia, jotka hyvällä suunnittelulla ja johtamisella saadaan valjastettua hyötykäyttöön.

Tässä koulutuksessa opit vetämään inspiroivan ja käytännönläheisen etätyöpajan tiimisi toiminnan kehittämiseksi. Etätyössä osa tiimin jäsenten vahvuuksista voi jäädä tunnistamatta – tai mikä vielä haitallisempaa, myös ihmisten erilaiset tarpeet ja odotukset esihenkilön tuelle jäävät huomioimatta. Positiivisella ja inspiroivalla työpajalla saatte yhdessä luotua konkreettiset ”pelisäännöt”, joiden avulla tiimi toimii optimaalisesti myös etänä.

Tule kehittämään tiimiäsi kohti huippusuoritusta!

Kenelle

Koulutus sopii sekä nykyisille että tuleville johtajille, esihenkilöille ja tiiminvetäjille, jotka haluavat kehittää tiimiänsä inspiroivasti myös etätyöaikana.

Hyödyt

Osallistuttuasi koulutukseen osaat…
    • Tunnistaa tiimisi jäsenten vahvuudet ja tuen tarpeet etätyössä
    • Suunnitella ja vetää osallistujia inspiroivan etätyöpajan
    • Kehittää näin tiimisi toimintaa etätyöskentely huomioiden
    • Erilaisia tapoja aktivoida ja osallistaa ihmisiä myös etänä
    • Johtaa ja ”fasilitoida” tiimisi etätyöskentelyä
    • Edetä tiimisi kanssa kohti tulevaisuuden muuttuvia haasteita ja mahdollisuuksia

Kouluttaja Mira Kivistö

Kouluttajana toimii Mira Kivistö ConTe Oy:stä. Miralla on 20 vuoden kokemus henkilöstön ja toiminnan kehittämisestä sekä esimiestyöstä. Koulutukseltaan Mira on kauppatieteiden maisteri ja valtiotieteiden kandidaatti sekä Certified Business Coach. Lisäksi hän on opiskellut mm. psykologiaa, työpsykologiaa ja organisaatioiden kehittämistä.

Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään. Osallistujien kommentteja:

”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”
    ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

Etäkoulutus toteutetaan Zoomilla.

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii vuorovaikutteisena etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

12.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa
    Taukoja sopivissa väleissä
    15.30 Valmennus päättyy

Etätyön haasteet ja mahdollisuudet
    – Yksilöiden erot suhteessa etätyöhön

Inspiroiva etätyöpaja
    – Fasilitoijan työkalupakki

Kehitä tiimisi toimintaa
    – Plan – Do – Check – Act

Toimintasuunnitelma
    – Inspiroivan etätyöpajan suunnittelu

Miten tästä eteenpäin?
    – Aikaa kysymyksille ja keskustelulle

Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta:  18.11.2021 klo 13.00 – 15.30

Osallistumismaksu: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennus sisältää sähköisen koulutusmateriaalin sekä tallenteen, joka on koulutuksen jälkeen viikon ajan osallistujien katsottavissa.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird! Ilmoittaudu 10.11.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.