Kehitä työelämätaitojasi ja nosta urasi uudelle tasolle (3 h)
järjestää nyt koulutuksen:

Kehitä työelämätaitojasi ja nosta urasi uudelle tasolle (3 h)

21.08.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 14 elokuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Tämä interaktiivinen webinaari tarjoaa mahdollisuuden oppia ja kehittää tärkeitä taitoja, joita tarvitaan menestyvän uran saavuttamiseksi.

Työelämätaitojen kehittäminen on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Nopeasti muuttuva työelämä edellyttää monia sellaisia taitoja, joiden kehittämiseen ei ole aiemmin kiinnitetty kovin paljon huomiota. Perusammattitaidon lisäksi on entistä tärkeämpää hallita myös muita taitoja, joita ovat esimerkiksi: Itsensä kehittäminen, muutoskyky, vuorovaikutustaidot, tiimityötaidot, ongelmanratkaisutaidot sekä joustavuus ja oppimiskyky. Tämä webinaari keskittyy juuri tämän osaamisen kehittämiseen. Työelämätaidot auttavat sinua niin työnhaussa kuin työuralla menestymisessäkin. Tule mukaan oppimaan!

Webinaarissa:
– Käymme läpi tapoja hallita aikaa, priorisoida tehtäviä ja lieventää stressiä
– Pohdimme tapoja, joilla voit vahvistaa omaa muutoskykyäsi
– Lisäksi keskitymme itsensä johtamisen taitoihin, kuten itsensä motivointiin, stressinhallintaan ja itsereflektioon
– Osallistujilla on mahdollisuus kysyä ja keskustella webinaarin aiheista.

Webinaari on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää työelämätaitojaan ja saavuttaa menestystä urallaan.

Kouluttaja
Jari Salminen, KTT, kouluttaja, johtamisen ja yritystalouden asiantuntija

KTT Jari Salminen tarjoaa pitkään kokemukseen perustuvaa käytännönläheistä, tutkimustietoon pohjautuvaa valmennusosaamista johtamistyöstä ja monista organisaation toimintaan liittyvistä haasteista, joihin yrittäjänä ja esihenkilönä törmää tuon tuosta. Jari on väitellyt muutoksen johtamisesta ja kirjoittanut johtamisesta yhteensä 18 kirjaa ja lukuisia artikkeleita.
– Jos tarvitsette apua esimiestenne valmentamiseen, hankalien johtamistilanteiden käsittelyyn, asiantuntijapalveluiden arvomyyntiin tai muihin käytännön johtamistyöhön liittyviin valmennustarpeisiinne, Jari on suurella todennäköisyydellä oikea henkilö avuksenne.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet:
– Stra­te­ginen johta­minen ja haas­tavien muutos­ti­lan­teiden hallinta
– Johta­minen ja esimiestyö
– Asiantuntijamyynti
– Johta­mis­vies­tintä
– Yritystalous
– Tiimityö
– Tehokkaat toimin­ta­tavat ja kiireen hallinta
– Muut ihmisten johta­miseen liit­tyvät teemat

09:00 Johdanto työelämätaitoihin

09:30 Tärkeimmät työelämätaidot
– Yhteistyötaidot
– Viestintä- ja vuorovaikutustaidot
– Konfliktien rakentava ratkaiseminen

10:30 Tauko

10:45 Tärkeimmät työelämätaidot jatkuu
– Ajanhallinta: Opit tehokkaita tapoja hallita aikaa ja priorisoida tehtäviä
– Muutostaidot ja henkilökohtaisen resilienssin vahvistaminen
– Itsensä johtaminen
– Kysymyksiä ja vastauksia

12:00 Webinaari päättyy

Etäkoulutus

ma 21.8.2023, klo 9:00-12:00

390 euroa /hlö + alv 24 %.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
toimisto@ratekoulutus.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.