Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Key Account Manager -laivaseminaari

KESÄKUUSSA viemme Key Account Managerit laineille Silja Symphonylla!

Haluatko luoda, kehittää ja ylläpitää pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja tavoitteellisesti?

Menestys edellyttää, että yrityksissä tiedostetaan avainasiakkuuksien merkitys ja luodaan asiakkuuden hoitoa edistäviä menetelmiä pitkäjänteisesti.

Kahden työntäyteisen koulutuspäivän aikana tarjoillaan runsas kattaus Key Account Managerin ajankohtaisaiheita. Saat ajankohtaiskatsauksen viimeisimmistä avainasiakkuuksien johtamiseen ja KAM-toiminnan kehittämisen kannalta huomionarvoisista teemoista.

Kenelle?
Laivaseminaari on tarkoitettu omissa organisaatioissaan asiakkuuksista vastaaville henkilöille, jotka haluavat lisätä valmiuksiaan vastata kovenevan kilpailun luomiin asiakkuuksien johtamisen haasteisiin.

Koulutuksen jälkeen:
• Ymmärrät asiakasuskollisuuden, kannattavuuden ja tyytyväisyyden merkityksen.
• Ymmärrät kokonaisvaltaisen avainasiakasajattelun mahdollisuudet liiketoiminnan edistäjänä.
• Osaat hyödyntää Key Account Managementin mahdollisuudet.

Asiantuntijat:
FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy
Professori Petri Parvinen, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Sales Manager Jarno Ziprus, Tallink Silja Oy

OHJELMA:

10.6. MAANANTAI

12.30 Ilmoittautuminen Olympiaterminaalissa
Kahvibuffet sekä matkatavarasäilytys Starlight Palacessa, kansi 7

13.00 Risteilyn avaus
Seminaarin päävalmentajana sekä puheenjohtajana toimii FT KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

13.15 eSelling & myynnin trendit 2020
Professori Petri Parvinen, Helsingin Yliopisto

14.15 KAM ja asiakaslähtöinen ratkaisumyynti

– Asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen liiketoiminta
– Arvoa asiakkaalle
– Ratkaisumyynti prosessina
– Oman myyntityön organisointi ja systemaattinen kehittäminen

16.45 Tauko, kahvibuffet ja hytteihin majoittuminen
– Laiva lähtee kohti Tukholmaa klo 17.00

17.30 Avainasiakassuunnittelun -työpaja
– Miten rakennan avainasiakaskohtaiset hoitosuunnitelmat?

19.15 Seminaaripäivä päättyy

20.00 Ala carte illallinen, Tavolata


11.6. TIISTAI (HUOM. tiistain ohjelma Ruotsin ajassa)

07.00- Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6

09.45 Päivätauko / laiva Tukholmassa / vapaata tutustumista kaupunkiin

13.30 Salaattibuffet Tavolata ravintolassa, kansi 6

14.15 Asiakkuuksien hoitomalli: Case Tallink Silja
Sales Manager Jarno Ziprus, Tallink Silja Oy

15.00 KAM-tiimin toiminnan kehittäminen

– Organisoituminen Key Accountien hoitamiseen
– Key Account-tiimin muodostaminen
– Key Account Manager tiiminvetäjänä
– KAM-tiimin jäsenten roolitus asiakaslähtöisen toiminnan tukemiseen

16.45 Tauko, kahvibuffet

17.15 KAM-toiminnan terävöittäminen

– Key Accountit ja muut asiakkuudet yrityksen asiakaskannassa
– Key Account Managementin tavoitteet ja niiden saavuttaminen
– Organisoituminen Key Account Managementiin
– Erilaisten Key Accountien hoitomallit
– Key Account Management-toiminnan systemaattinen kehittäminen

19.15 Tilaisuus päättyy

19.30 Buffet-illallinen, Grande Buffet, kansi 6


12.6 KESKIVIIKKO

07.30- Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6

10.30 Saapuminen Helsinkiin

_____________________
Koulutuspaikka:
Silja Symphony

Aika:
10.-12.06.2019

Hinta:
Jäsenetuhinta 790 euroa + alv 0 %
Normaalihinta 990 euroa + alv 0 %

HUOM! Ilmoittauttumisen yhteydessä ilmoitathan laivayhtiötä varten syntymäajan ”Muut tiedot”- kohdassa.

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut ja majoitus 1 henkilön hytissä

Peruutusehdot:
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.