Key Account Manager -laivaseminaari
10.-12.06.2019, Silja Symphony, Seminaariristely
10.-12.06.2019, Silja Symphony, Seminaariristely
KESÄKUUSSA viemme Key Account Managerit laineille Silja Symphonylla!
Haluatko luoda, kehittää ja ylläpitää pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja tavoitteellisesti?
Menestys edellyttää, että yrityksissä tiedostetaan avainasiakkuuksien merkitys ja luodaan asiakkuuden hoitoa edistäviä menetelmiä pitkäjänteisesti.
Kahden työntäyteisen koulutuspäivän aikana tarjoillaan runsas kattaus Key Account Managerin ajankohtaisaiheita. Saat ajankohtaiskatsauksen viimeisimmistä avainasiakkuuksien johtamiseen ja KAM-toiminnan kehittämisen kannalta huomionarvoisista teemoista.
Kenelle?
Laivaseminaari on tarkoitettu omissa organisaatioissaan asiakkuuksista vastaaville henkilöille, jotka haluavat lisätä valmiuksiaan vastata kovenevan kilpailun luomiin asiakkuuksien johtamisen haasteisiin.
Koulutuksen jälkeen:
• Ymmärrät asiakasuskollisuuden, kannattavuuden ja tyytyväisyyden merkityksen.
• Ymmärrät kokonaisvaltaisen avainasiakasajattelun mahdollisuudet liiketoiminnan edistäjänä.
• Osaat hyödyntää Key Account Managementin mahdollisuudet.
Asiantuntijat:
FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy
Professori Petri Parvinen, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Sales Manager Jarno Ziprus, Tallink Silja Oy
OHJELMA:
10.6. MAANANTAI
12.30 Ilmoittautuminen Olympiaterminaalissa
Kahvibuffet sekä matkatavarasäilytys Starlight Palacessa, kansi 7
13.00 Risteilyn avaus
Seminaarin päävalmentajana sekä puheenjohtajana toimii FT KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy
13.15 eSelling & myynnin trendit 2020
Professori Petri Parvinen, Helsingin Yliopisto
14.15 KAM ja asiakaslähtöinen ratkaisumyynti
– Asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen liiketoiminta
– Arvoa asiakkaalle
– Ratkaisumyynti prosessina
– Oman myyntityön organisointi ja systemaattinen kehittäminen
16.45 Tauko, kahvibuffet ja hytteihin majoittuminen
– Laiva lähtee kohti Tukholmaa klo 17.00
17.30 Avainasiakassuunnittelun -työpaja
– Miten rakennan avainasiakaskohtaiset hoitosuunnitelmat?
19.15 Seminaaripäivä päättyy
20.00 Ala carte illallinen, Tavolata
11.6. TIISTAI (HUOM. tiistain ohjelma Ruotsin ajassa)
07.00- Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6
09.45 Päivätauko / laiva Tukholmassa / vapaata tutustumista kaupunkiin
13.30 Salaattibuffet Tavolata ravintolassa, kansi 6
14.15 Asiakkuuksien hoitomalli: Case Tallink Silja
Sales Manager Jarno Ziprus, Tallink Silja Oy
15.00 KAM-tiimin toiminnan kehittäminen
– Organisoituminen Key Accountien hoitamiseen
– Key Account-tiimin muodostaminen
– Key Account Manager tiiminvetäjänä
– KAM-tiimin jäsenten roolitus asiakaslähtöisen toiminnan tukemiseen
16.45 Tauko, kahvibuffet
17.15 KAM-toiminnan terävöittäminen
– Key Accountit ja muut asiakkuudet yrityksen asiakaskannassa
– Key Account Managementin tavoitteet ja niiden saavuttaminen
– Organisoituminen Key Account Managementiin
– Erilaisten Key Accountien hoitomallit
– Key Account Management-toiminnan systemaattinen kehittäminen
19.15 Tilaisuus päättyy
19.30 Buffet-illallinen, Grande Buffet, kansi 6
12.6 KESKIVIIKKO
07.30- Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6
10.30 Saapuminen Helsinkiin
_____________________
Koulutuspaikka:
Silja Symphony
Aika:
10.-12.06.2019
Hinta:
Jäsenetuhinta 790 euroa + alv 0 %
Normaalihinta 990 euroa + alv 0 %
HUOM! Ilmoittauttumisen yhteydessä ilmoitathan laivayhtiötä varten syntymäajan ”Muut tiedot”- kohdassa.
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut ja majoitus 1 henkilön hytissä
Peruutusehdot:
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Key Account Manager -laivaseminaari
10.-12.06.2019, Silja Symphony, Seminaariristely