Kiireen Kampitusaamu – ajanhallinta omiin käsiin (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kiireen Kampitusaamu – ajanhallinta omiin käsiin (1/2 pv)

23.08.2018, Sokos Hotel Presidentti, Helsinki Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki 12 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kiireen tunne on poissa ja saan aikaan enemmän kuin aiemmin" - Ilse, varatoimitusjohtaja

• "Työpäivän suunnittelu on auttanut ja ehdin valmistautua paremmin kohtaamisiin" Antti, liiketoimintajohtaja

Hallitse aikaasi ja voi paremmin!

Jatkuva kiire, keskeytykset ja riittämättömyyden tunne- tuttua eikö? Koulutus antaa eväät kiireen kampittamiseen ja ajanhallinta paranee.

Mitä saat

• Pysähdyt omien tehtävisi ja kalenterin ääreen ohjatusti
    • Hahmotat juuri sinulle kaikkein tärkeimmät asiat ja karsit aikaa vieviä ja turhia tehtäviä
    • Opit delegoimaan tehtäviä myös muille ja suojelemaan omaa aikaasi
    • Saat mukaan työkaluja, joilla stressitaso vähenee ja saat aikaan enemmän

Kenelle
    Koulutus sopii esimerkiksi johtajille, asiantuntijoille, esimiehille ja projektipäälliköille, sekä kaikille niille, jotka kokevat hyötyvänsä koulutuksesta.

Kouluttaja

Kouluttaja Jonna Pekkala (työelämävalmentaja, NLP Associate Trainer) on valmentanut suomalaisia yrityksiä jo 12 vuoden ajan. Jonna on energinen, läsnäoleva ja innostava persoona, jonka koulutuksissa pääsee pohtimaan asioita omalta kantilta ja saa ideoita ja vinkkejä omaan arkeen. Koulutuksissa tehdään ja kokeillaan, eikä vain istuta kuuntelemassa. Hersyvä huumori Jonnalla on aina mukana ja tunnelma koulutuksissa on välitön.

Ennakkotehtävä: Ota mukaan oma kalenterisi kuukauden ajalta mukaan: koulutuspäivää edeltävä viikko sekä seuraavat kolme viikkoa.

Sisältää aamiaisbuffetin kello 8.15 – 9.00

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamiainen

9.00 Koulutus alkaa

• Työelämän vaatimukset, houkutukset ja häiriöt
    • Ammattilaisen ajattelutaidot 2018
    • Erilaiset palaverit ja kokouskäytänteet
    • Esimerkkejä ja työkaluja ajanhallintaan

10.15 Tauko

• Aikakäsitys henkilökohtaisena kokemuksena
    • Stressin havaitseminen ja keinoja sen taltuttamiseen
    • Oman työn suunnittelu käytännössä
    • Keinoja keskittymiseen
    • Palautuminen

12.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki

Ajankohta: 23.8.2018

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 357 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.