KILAn tuoreet lausunnot ja ohjeet -webinaari (1 h)
Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

KILAn tuoreet lausunnot ja ohjeet -webinaari (1 h)

23.05.2019, Webinaari , Webinaari 25 huhtikuun, 2019 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus , Webinaarit

Millaisia lausuntoja Kila on viime aikoina antanut? Mitä lausunnoista voi oppia vastaaviin tilanteisiin? Mihin Kilan johtopäätökset perustuvat?

Suositussa webinaarikoulutuksessa käydään ekonomi, KLT Leena Rekola-Niemisen johdolla tiiviisti ja käytännönläheisesti läpi KILAn tuoreita lausuntoja ja yleisohjeita. Mukana on mm. uusittu arvonlisävero-ohje vuodelta 2017.

Ohjelma muodostuu pääasiassa viimeisen puolen vuoden aikana annetuista lausunnoista. Kouluttaja käy lausunnot läpi huolellisesti ja osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Asiantuntijan johdolla käymme lisäksi läpi myös sitä, mitä niistä voi oppia vastaaviin tilanteisiin eli mihin Kilan johtopäätökset perustuvat?

Webinaarikoulutuksen osallistujat saavat käyttöönsä maksuttomat koekäyttötunnukset Taloushallinnon lait -verkkopalveluun 3 kuukauden ajaksi.

– kirjanpitäjille
– tilintarkastajille
– muille taloushallinnon asiantuntijoille

Kouluttaja
Kouluttajana toimii ekonomi, KLT Leena Rekola-Nieminen.

Leena Rekola-Nieminen on kokenut pitkän linjan taloushallinnon ammattilainen, joka on kirjoittanut teoksia mm. tilinpäätöksen rakentamisesta. Hän on Kirjanpitolautakunnan jäsen ja toimii Taloushallintoliiton kirjanpidon asiantuntijana ja on Taloushallintoliiton entinen puheenjohtaja.

13:00 Tervetuloa Edilex Pro -koulutukseen

13:05 Kilan lausunnot ja yleisohjeet
– Arvonlisävero-ohje
– Muut ajankohtaiset ja merkittävät ohjeet ja lausunnot

13:55 Koonti ja loppukeskustelu

14:00 Koulutus päättyy

Toteutetaan vain verkossa

23.05.2019 klo 13.00 – 14.00

Lisäosallistujat samasta organisaatiosta 99 euroa + alv 24 % / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20 %
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %
Credita-käyttäjän etuhinta -20 %
Lakimiesliiton jäsenetu -20 %
(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.