KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)

15.02.2022, Webinaari , Webinaari 27 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen

Kilan tuoreimmat lausunnot käsittelevät tilinpäätöksen allekirjoittamista sähköisesti ja erilaisia tilinpäätöksen arvostamiskysymyksiä. Lausunnoissa käsitellään myös rakentamista ja perusurakointia.

Suositussa webinaarikoulutuksessa käydään ekonomi, KLT Leena Rekola-Niemisen johdolla tiiviisti ja käytännönläheisesti läpi KILAn tuoreita lausuntoja. Koulutuksessa on mukana kaikki viimeisimmät lausunnot.

Yksi merkittävä viime aikainen lausunto on lausunto 2021/2014, jossa käsiteltiin päivämäärää, joka tilinpäätökseen tulee merkitä hyväksymispäivämääräksi. Hakija oli tiedustellut, tulisiko päivämääränä olla se päivämäärä, jolloin tilinpäätös on saatettu hallituksen jäsenille hyväksyttäväksi, vai se päivämäärä, jolloin päätösvaltainen määrä hallituksen jäseniä on sen allekirjoituksellaan hyväksynyt.

Koulutuksessa käsitellään sekä tämä että muut viimeisimmät lausunnot. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä kouluttajalle joko lähettämällä kysymykset ennen tilaisuutta tai tilaisuuden aikana webinaarin chat-toiminnon avulla.

• kirjanpitäjille
• tilintarkastajille
• muille taloushallinnon asiantuntijoille

Kouluttaja:
Ekonomi, KLT Leena Rekola-Nieminen on kokenut pitkän linjan taloushallinnon ammattilainen, joka on kirjoittanut teoksia mm. tilinpäätöksen rakentamisesta. Hän on kirjanpitolautakunnan jäsen, toimii Taloushallintoliitossa kirjanpidon asiantuntijana ja on liiton entinen puheenjohtaja.

Koulutus toteutetaan webinaarina.

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

15.2.2022 klo 13:00-14:00

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 125 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 105 euroa + alv 24% / hlö

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.