KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)

08.03.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 30 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen

Mitä asioita Kilan syksyn uusissa ratkaisuissa nousee esiin? Millaisia uusia ratkaisuja kirjanpidossa vaaditaan, kun tavat toimia yrittäjänä monipuolistuvat? Miten pitkään auki ollut kysymys omien osakkeiden hankinnan varainsiirtoveron käsittelystä ratkaistiin?

Suositussa webinaarikoulutuksessa käydään ekonomi, KLT Leena Rekola-Niemisen johdolla tiiviisti ja käytännönläheisesti läpi KILAn tuoreita lausuntoja. Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja:
– uudet tavat toimia yrittäjänä vaativat uusia ratkaisuja kirjanpidossa,
– varainsiirtoveron kirjaaminen omien osakkeiden hankintatilanteessa
– epävarman vakuutuskorvauksen käsittely tilinpäätöksessä.

• kirjanpitäjille
• tilintarkastajille
• muille taloushallinnon asiantuntijoille

Kouluttaja:
Ekonomi, KLT Leena Rekola-Nieminen on kokenut pitkän linjan taloushallinnon ammattilainen, joka on kirjoittanut teoksia mm. tilinpäätöksen rakentamisesta. Hän on kirjanpitolautakunnan jäsen, toimii Taloushallintoliitossa kirjanpidon asiantuntijana ja on liiton entinen puheenjohtaja.

13.00 Tervetuloa Editan koulutukseen!

13.05 KILAn tuoreet ratkaisut

14.00 Koulutus päättyy

Koulutus järjestetään etänä

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

8.3.2023, klo 13:00-14:00

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 150 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 120 euroa + alv 24% / hlö

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.