KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

KILAn tuoreet ratkaisut (1 h)

02.06.2020, Webinaari , Webinaari 24 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen

Kilan lausunnot käsittelevät uusia tapoja harjoittaa liiketoimintaa, jolloin totuttuja kirjanpitoratkaisuja on tarkasteltava uudesta näkökulmasta.

Suositussa webinaarikoulutuksessa käydään ekonomi, KLT Leena Rekola-Niemisen johdolla tiiviisti ja käytännönläheisesti läpi KILAn tuoreita lausuntoja. Koulutuksessa on mukana kaikki viimeisimmät lausunnot.

Merkittävin viimeaikainen lausunto on maaliskuussa annettu lausunto numero 1999, joka liittyy vuoden alussa voimaan tulleeseen lakiin koneiden, kaluston ja muuhun niihin verrattavan irtaimen käyttöomaisuuden korotetuista poistoista verovuosina 2020-2023.

Koulutuksessa käsitellään sekä tämä että muut viimeisimmät ohjeistukset. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä kouluttajalle joko lähettämällä kysymykset ennen tilaisuutta tai tilaisuuden aikana webinaarin chat-toiminnon avulla.

• kirjanpitäjille
• tilintarkastajille
• muille taloushallinnon asiantuntijoille

Kouluttaja:
Ekonomi, KLT Leena Rekola-Nieminen on kokenut pitkän linjan taloushallinnon ammattilainen, joka on kirjoittanut teoksia mm. tilinpäätöksen rakentamisesta. Hän on Kirjanpitolautakunnan jäsen ja toimii Taloushallintoliiton kirjanpidon asiantuntijana ja on Taloushallintoliiton entinen puheenjohtaja.

Koulutus toteutetaan webinaarina.

Koulutuksen tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

tiistai 02.06.2020 klo 13:00-14:00

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 125 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 90 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.