Kilpailukieltosopimusten uudistuva korvausvelvollisuus (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Kilpailukieltosopimusten uudistuva korvausvelvollisuus (2 h)

26.05.2020, Webinaari , Webinaari 15 toukokuun, 2020 Sampo Korppoo

Lakitieto , Webinaarit

Kilpailukieltosopimuksiin liittyvä korvausvelvollisuus laajenee myös alle 6kk mittaisiin kilpailukieltosopimuksiin. Miten korvausvelvollisuuden laajentuminen toteutetaan lainsäädännössä? Mitä haasteita ja ongelmia muutos voi tuoda käytännössä?
Työ- ja elinkeinoministeriö on asettanut työryhmän valmistelemaan tarvittavat työsopimuslain muutokset korvausvelvollisuuden laajentamiseksi koskemaan kaikkia kilpailukieltosopimuksia. Työryhmän työn tulee valmistua maaliskuun 2020 loppuun mennessä. Hallituksen esitys on tarkoitus antaa eduskunnalle elokuussa 2020.

Tässä koulutuksessa käydään läpi valmisteilla olevan lakiehdotuksen sisältö ja taustat sekä muutoksen vaikutus käytäntöön sen tuomine haasteineen ja ongelmakohtineen. Kouluttajina toimivat Johanna Ylitepsa työ- ja elinkeinoministeriöstä ja Timo Jarmas Evershedsiltä. Koulutuksen jälkeen tiedät, miten sinun kannattaa varautua kilpailukieltosopimusten korvausvelvollisuuden laajenemiseen!

Kilpailukieltosopimusten parissa työskenteleville, esimerkiksi juristiteille, asiantuntijoille ja HR:lle.

Kouluttajat:
Johanna Ylitepsa
, erityisasiantuntija, Työ- ja elinkeinoministeriö

Timo Jarmas, AA, VT, osakas, Eversheds Asianajotoimisto Oy

08:45 Webinaariympäristö aukeaa

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:00 Korvausvelvollisuuden lainsäädännöllinen toteutus

Johanna Ylitepsa, erityisasiantuntija, Työ- ja elinkeinoministeriö

10:00 Muutoksen vaikutus käytäntöön – vinkit, haasteet ja ongelmakohdat

Timo Jarmas, AA, VT, osakas, Eversheds Asianajotoimisto Oy

11:00 Webinaari päättyy

Koulutus toteutetaan webinaarina.

Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

tiistai 26.05.2020

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24 % / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24 % / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20 % (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 % (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20 % (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % (koodilla lakimiesliitto20)

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 12.05.2020