Kohti tehokkaampaa palkitsemista (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kohti tehokkaampaa palkitsemista (webinaari)

14.12.2016, Webinaari , Webinaari 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Vertaispalkitsemisella lisää tehoa toimintaan

Palkitsemisen tehottomuus vaivaa monia organisaatioita ja uusia palkitsemismuotoja kehitetään kuumeisesti eri organisaatioissa. Vertaispalkitseminen on noussut esiin uutena tapana tehostaa henkilöstön toiminnan tavoitteellisuutta ja tehokkuutta. Webinaarimme avaa vertaispalkitsemisen periaatteita, käytäntöjä ja antaa uusia ideoita omien palkitsemisjärjestelmien suunnitteluun.

Vertaispalkitsemisen käyttöönoton seurauksena palautteen määrä ja laatu kasvavat, konfliktien käsittely helpottuu ja palautteen saaminen nopeutuu. Vertaispalkitsemisen nostaa päivittäisiä onnistumisia esiin, vie organisaation huomion onnistumisen kannalta oleellisimpiin asioihin, vahvistaa vuorovaikutussuhteita, sekä kasvattaa sisäistä luottamusta.

Vertaispalkitseminen on usein myös taloudellisesti edullisempi vaihtoehto kuin perinteiset tulospalkkiomallit.

Kenelle

Webinaarimme on suunniteltu kaikille palkitsemisesta vastaaville henkilöille.

Hyödyt

Webinaarimme käsittelee tehokkaan vertaispalkitsemisen periaatteita, käytännössä koeteltuja toteutusmuotoja ja vertaispalkitsemisella saavutettavia etuja.

Webinaarin käytyäsi:

• Ymmärrät, mitä vertaispalkitseminen on ja miksi vertaispalkitsemista kannattaa kokeilla?
  • Tiedät, miten organisaatiossasi kannattaisi lähestyä vertaispalkitsemista?
  • Tunnet esimerkkejä eri tavoista suunnitella ja toteuttaa vertaispalkitsemista

Kouluttajat anninatommi

Annina Eklund, Tommi Lindholm, J-Impact

DI Annina Eklund toimii yrityskouluttajana. Annina on valmistunut Aalto-yliopistosta, jossa hänen opintonsa painottuivat tekniikan lisäksi tuotantotalouteen, työpsykologiaan ja johtamiseen. Anninalla on kokemusta teknologiateollisuuden asiantuntijatehtävistä, projektityöskentelystä sekä pitkäjänteisestä tutkimus- ja kehitystyöstä.

KTM Tommi Lindholm on valmentaja ja tutkimusjohtaja. Tommilla on kokemusta analyyttisista, kansainvälisistä sekä strategisesti painottuneista asiantuntijatehtävistä ICT-teollisuuden, pankkisektorin sekä liikkeenjohdon konsultoinnin parista. Tommilla on kokemusta myös yrittäjänä toimimisesta sekä kasvuyritysten sparraamisesta.

Tommin osaamisalueet: organisaatioteoria, yhteistyö, kiireen ja stressin hallinta, yhteisölliset teknologiat, pelillistäminen, joukkoistaminen, tiimityö, rahoitus, startupit, johtamisjärjestelmät, liiketoimintamallit, kehityskeskustelut, MI/BI.

Webinaarin sisältö:

• Raha ja sen rooli palkitsemisessa
  • Organisaation tuloksen muodostumisen tarkastelua
  • Vertaispalkitsemisen periaatteet ja hyödyt
  • Erilaisia tapoja vertaispalkitsemisen järjestämiseen

Aikaa kysymyksille

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka:

14.12.2016 klo 9 – 10

(voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta:

127 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToTraining –järjestelmällä.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.