Kommunikaatio kuntoon – työtehon elinehto (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kommunikaatio kuntoon – työtehon elinehto (1 pv)

02.06.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 22 toukokuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Herätti ajatuksia ja ideoita."

• "Tärkeä aihe. Antaa uskoa siihen että voidaan vielä parantaa tekemisiämme."

• "Käytännönläheistä. Sovellettavissa olevaa."

• "Kouluttajalla hyvä ja selkeä tyyli puhua."

Parempaa tehokkuutta ilman hukkatyötä!

Olen valmentanut yli tuhatta asiantuntijaa, johtajaa ja yrittäjää. Törmään aina samankaltaisiin ongelmiin:

• Sähköpostisuma hukuttaa kaiken kohinaan.
    • Töitä ei ehditä tehdä, koska kokouksia on liikaa ja ne ovat huonosti suunniteltuja, fasilitoituja ja jälkihoito puuttuu.
    • Tiimityökaluja ei käytetä tai käytetään puutteellisesti.
    • Ei ole mitään työkalua, mistä näkisi kokonaisuuden ja työvirrat.

Tehokas kommunikaatio on työtehon elinehto! Jos signaali hukkuu kohinaan, niin hukkatyö on taattua. Tehokas etäkommunikaatio on täysin mahdollista saavuttaa ja vieläpä kohtuullisen helposti!

Tämä koulutus antaa sinulle ohjeet ja työkalut tehokkaan etätyöskentelyn rakentamiseen.

Kenelle

• Tietotyöntekijöille, jotka haluavat vapautua kiireestä
    • Toimistoväelle, jotka haluavat minimoida hukkaa
    • Johtajille, jotka haluavat tehostaa organisaatiotaan
    • Tiiminvetäjille, jotka haluavat lisää tehoja irti tiimistään

Hyödyt

• Saat tehokkaita työkaluja kommunikaation parantamiseksi
    • Parannatte työyhteisönne tehokkuutta paremmalla tiedonvälityksellä
    • Säästätte aikaa, kun viesti menee perille oikeassa kanavassa, oikealla tavalla ja kerralla oikein.
    • Pystyt hallitsemaan työtäsi, niin ettei se hallitse sinua

Kouluttaja

Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää hyvin mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas yhdistelee koulutuksissaan luento-osuuksia, työpajoja ja energisoivia pedagogisia pelejä maksimaalisen oppimisen varmistamiseksi.

Tuomaksella on työkokemusta sekä yrityspuolelta että projektitoiminnasta, joissa hän on kouluttanut yli tuhatta yrittäjää ja manageria. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tähän koulutukseen voit osallistua etänä ja saat sähköiset koulutusmateriaalit.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse viikkoa ennen koulutusta!

9.00 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

09:30 Koulutus alkaa

Tehokkaan kommunikaation neljä kulmaa:

• Kokous: kidutusmenetelmä vai tehokas yhteistyön tapa?
    • Etäkokouksen ABC.
    • Sähköposti: loistava työkalu, mutta niin väärinkäytetty. Näin käytät sähköpostia oikein.

11:15 – 12:00 Lounastauko

12.00 Koulutus jatkuu

• Tiimityökalut: Slack, Teams & valkotaulut – etätyöskentelyn tehopaketti.

14:00 Tauko

• Päivittäisjohtamisen taulut (kanban): kokonaisuus haltuun ja näkyväksi!
    • Trello & Planner haltuun.
    • Yhteenveto ja aikaa kysymyksille

15.30 Koulutus päättyy

Etätyöskentelystä

Koulutus on interaktiivinen, joten keskustelemme ja teemme käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin.

Verkkoalustana toimii Zoom. Saat selkeät käytännön ohjeet ennen koulutusta ja voit osallistua omalta työpisteeltäsi tai kotoa, mobiililaitteen tai tietokoneen avulla, mistä vaan internet-yhteyden äärestä.

Tutustu tarkemmin Zoomiin

Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteydellä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta:  02.06.2020

Osallistumismaksu: 297 euroa (+ alv 24 %). Kevään erikoishinta (normaalisti 597 eur). Koulutus sisältää sähköisen koulutusmateriaalin.

Early bird -etu! Ilmoittaudu 18.05.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.