Kriisien kiroukset ja kohujen kolaukset (1 pv)
Retoriikan kesäkoulu järjestää nyt koulutuksen:

Kriisien kiroukset ja kohujen kolaukset (1 pv)

05.06.2019, Vanajanlinna, Hämeenlinna Vanajanlinnantie 485, Hämeenlinna 29 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Tuliko kohu ja iskikö kriisi? Tässä työpajassa opit kaiken oleellisen kriisiviestinnästä: miten kohu syntyy, miksi se syntyy, mitä sille tehdään, kuka sen tekee, mikä kanava valitaan, mitkä roolit otetaan ja keitä aktivoidaan mukaan?

Keskitymme erityisesti maine-, media- ja somekohuihin, joita puretaan runsaasti auki keissi keissiltä. Teemme pikaharjoitteita ja keskustelemme paljon. Koko päivä on vuorovaikutteinen ja konkreettinen.

Työpajan vetäjä ja Retoriikan kesäkoulun apulaisrehtori Katleena Kortesuo tunnetaan myös Suomen kalleimpana siivoojana, joka luuttuaa somesotkut ja pyyhkii mainepulautukset.

– johtajat
– viestinnän ammattilaiset
– markkinoinnin ammattilaiset
– mainonnan ammattilaiset
– virkamiehet
– edunvalvonnan ammattilaiset
– konsultit
– yrittäjät

Puhuja:
Katleena Kortesuo
, kriisiviestijä
Katleena on Retoriikan kesäkoulun omaa kalustoa jo vuodesta 2012. Hänet tunnetaan Suomen kalleimpana siivoojana, joka luuttuaa pois mainesotkut ja mediapulautukset. Katleenan koulutukset – vaikka itse sanommekin – ovat hauskoja, tehokkaita ja aktivoivia. Jos osallistut etkä tykkää työpajasta, Katleena lupaa palauttaa sinulle takaisin osallistumismaksusi.

Workshop alkaa ilmoittautumisella ja aamukahvilla, jota on tarjolla klo 8.30 alkaen. Työskentely alkaa klo 9.00 ja jatkuu klo 16.00 asti.

Aamupala

– Mistä kriisi syntyy – ja miksi?
– Kriisiviestinnän kompassi
– Retoriikan kehät ja oma rooli

Lounas

– Median kanssa: lehti, tv vai radio?
– Tunnista journalistin tarve

Kahvit

– Some on avain kriisin ratkaisuun
– Viisi tehokkainta työkalua kriisin ratkomiseen

Vanajanlinna, Vanajanlinnantie 485, Hämeenlinna

keskiviikko 05.06.2019

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ilmoittautumisensa 21 päivän aikana ilmoittautumispäivästä alkaen. Perumisesta ei koidu asiakkaalle kuluja. Peruminen tulee ilmoittaa aina sähköpostitse. Perumiseksi ei katsota osallistumismaksun jättämistä maksamatta. Lisäehto: Peruutuksia ei oteta vastaan enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 30 päivää tai vähemmän.

Osallistumismaksun suorittamisen jälkeen osallistumisoikeuden saa kuluitta siirtää toiselle henkilölle. Siirtämisestä tulee ilmoittaa sähköpostilla. Osallistujaa ei voi vaihtaa enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 7 päivää tai vähemmän.

Pidätämme oikeuden siirtää tilaisuutta siitä riippumattomista yllättävistä ja pakottavista syistä. Myös samanlaisista syistä johtuvat yksittäiset muutokset puhujalistassa ja seminaarin aikataulussa ovat mahdollisia.