Kukoista kirjoittajana! Työelämän tekstien kirjoituskoulutus (1 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Kukoista kirjoittajana! Työelämän tekstien kirjoituskoulutus (1 pv)

02.06.2022, Helsinki , Helsinki 8 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Sosiaalinen media , Verkkokirjoittaminen , Viestintä

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Taina on innostava ja samalla vaativa kouluttaja! Hän ei päästä oppilaitaan liian helpolla, vaan herättää ajattelemaan ja osallistumaan. Koulutuksessa pääsi toteuttamaan oppimaansa ja sai kehittävää palautetta." - Maija Jokela, toimitusjohtaja, Sweco

• - "Taina on asiansa osaava ja mukavan rento kouluttaja, ja koko koulutuspäivä tuntui menevän hujauksessa mielenkiintoisen asian ja tehtävien parissa! Sain uutta boostia ja työkaluja kirjoittamiseen." - Essi Lonka, viestintäasiantuntija

• - "Valmentajalla selkeä ja mukaansa tempaava opetustapa. Erityiskiitokset kannustavasta ja rohkaisevasta palautteesta."

Tule mukaan ja päivitä kirjoittamisen työkalupakkisi tähän päivään!

Kirjoittaminen on yksi tärkeimmistä työelämätaidoista. Etätyöskentely on korostanut kirjoittamisen taitojen merkitystä entisestään. Millainen on hyvä teksti? Miten vangita lukija tarinalla? Miten kirjoittaa luovasti ja vuorovaikutteisesti erilaisia työelämän tekstejä eri kanaviin?

Tuntuuko tekstien kirjoittaminen väkisin vääntämiseltä? Tämä tiivis päivän kirjoituskoulutus antaa sinulle käytännön välineet, asiantuntijan vinkit ja uudenlaisen innostuksen entistä vaikuttavampaan kirjoittamiseen!

Kenelle Kukoista kirjoittajana! -kirjoituskoulutus on tarkoitettu?
    Koulutus sopii sinulle, joka kirjoitat tai muokkaat toisten tekemiä tekstejä eri kanaviin. Päivität verkko- tai sosiaalisen median palveluita ja vastaat erilaisista sisällöistä. Haluat uudistaa kirjoittamisen rutiinejasi ja saada uusia vinkkejä sekä ajatuksia erityyppisiin työelämän teksteihin.

Kukoista kirjoittajana! -kirjoituskoulutuksen sisällöt:
    – blogit, tviitit ja somettaminen
    – luova ja vuorovaikutteinen kirjoittaminen
    – tarinallinen kirjoittaminen
    – toimivat tiedotetekstit
    – raivaa oma polkusi, kirjoita omalla äänelläsi

Hyödyt ja tavoitteet
    – Saat uusia ideoita koukuttavien tekstien tekoon eri kanaviin.
    – Laajennat ilmaisurepertuaariasi.
    – Löydät itsestäsi unohduksissa olleita taitoja kertoa ja kuvata.
    – Pääset heti kokeilemaan käytännössä erilaisia tapoja kirjoittaa.
    – Saat ammattilaisen opastusta ja palautetta.
    – Rohkaistut kirjoittamaan omalla äänelläsi.

Kouluttaja
    Taina Mertasaari on kirjoittamisen ja suomen kielen rautainen asiantuntija, innostava valmentaja ja osaava ryhmän vetäjä. Taina valmentaa ja sparraa työelämän tekstien kirjoittajia ja editoijia yli 20 vuoden kokemuksella. Valmennustyyliltään Taina on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen, ja hän kerää pitämistään kirjoittamiskoulutuksista toistuvasti erinomaiset palautteet.
    Kouluttamisen lisäksi Taina sovittelee työyhteisöjen konflikteja ja auttaa niiden ratkaisemisessa.

Palautteita valmennuksesta ja valmentajasta:
    – ”Taina on innostava ja samalla vaativa kouluttaja! Hän ei päästä oppilaitaan liian helpolla, vaan herättää ajattelemaan ja osallistumaan. Koulutuksessa pääsi toteuttamaan oppimaansa ja sai kehittävää palautetta.” – Maija Jokela, toimitusjohtaja, Sweco
    – ”Taina on asiansa osaava ja mukavan rento kouluttaja, ja koko koulutuspäivä tuntui menevän hujauksessa mielenkiintoisen asian ja tehtävien parissa! Sain uutta boostia ja työkaluja kirjoittamiseen.” – Essi Lonka, viestintäasiantuntija
    – ”Valmentajalla selkeä ja mukaansa tempaava opetustapa. Erityiskiitokset kannustavasta ja rohkaisevasta palautteesta.”
    – ”Erinomaisesti suunniteltu ja vedetty valmennuskokonaisuus. Aika meni kuin siivillä.”
    – ”Hyvä, ettei istuttu piirissä pohdiskelemassa vaan harjoiteltiin käytännössä.”
    – ”Tykkäsin valmentajan tyylistä antaa palautetta. Sanoi suoraan ja selkeästi mutta niin, että kukaan ei pahoittanut mieltään. Valmennuksessa oli myös hauskaa.”

– ”Parasta päivässä oli konkreettinen tekeminen. Otan heti uudet opit käyttöön.”

Helsinki
    – saat lisätietoa ilmoittautumisen jälkeen
    Toteutamme koulutuksemme paikan päällä tai etänä tilanteen mukaan!

2.6.2022 klo 09.00 – 16.00

790 euroa (+ alv 24 %) sisältää koulutuksen, materiaalit sekä lähipäivän lounaan ja taukotarjoilut.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
    Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.