Kulttuurimuutosjohtaja – yhteisen suunnan näyttäjänä (2,5 h)
Johda yrityksesi positiiviseen muutokseen - ota ohjat käteesi!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kulttuurimuutosjohtaja – yhteisen suunnan näyttäjänä (2,5 h)

01.06.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 1 kesäkuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esimiestaidot , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Jokaisella yrityksellä on oma ainutlaatuinen yrityskulttuurinsa. Tämä kumpuaa ennen kaikkea johtajien kyvystä tuottaa yhteistä näkemystä, mutta jokainen yksilöllinen kokemus tuo oman ratkaisevan lisänsä.

Organisaatiokulttuuriin latautuu kokemuksia, odotuksia, filosofiaa ja yhteiset arvot. Nämä kaikki yhdessä muodostavat yrityskuvan, jossa heijastuvat työskentelyn, vuorovaikutuksen ja kanssakäymisen tavat, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Kun asiat sisällä on kunnossa, se näkyy myös ulospäin myönteisesti. Tuon työkulttuurin pitää siis olla jotain, johon oma nimi halutaan helposti yhdistettävän.

Kulttuurimuutosjohtaja-valmennuksen tarkoituksena on antaa ideoita, vinkkejä ja konkreettisia työkaluja organisaatiokulttuurin muutoksen johtamiseen sekä oikeiden työskentelytapojen omaksumiseen ja monistamiseen.

Kenelle
Päättävissä rooleissa oleville operatiivisen johdon avainhenkilöille. Kaikille uusia ajatuksia kaipaaville henkilöstöjohtajille ja esimiehille, joille nykymeininki ei vaan ole parasta mihin pystyttäisiin.

Kouluttaja Kuttuurimuutosjohtaja -kouluttaja Antti Nevalainen
Kouluttajana toimii valmentaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.
Antilla on jo 30 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta.

Antin periksiantamattomuudesta ja tahdonvoimasta kertoo hänen järjestelmällinen nousunsa MM lajikultamitalistiksi ja Suomen ennätyksen haltijaksi voimanostossa. Tulokset puhukoot puolestaan!

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!”
– ”Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!”
– ”Koulutus oli käytännön esimerkkien ansiosta selkeä ja helposti omaksuttava.”
– ”Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!”
– ”Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja”
– ”Pidin Antin antamista esimerkeistä, jäivät hyvin mieleen.”
– ”Hyvä koulutus. Ajatuksia herättävä. Kiva kun käytännönläheisesti käytännön esimerkein luennoitsija kertoi asiaa.”
– ”Esimerkit oli loistavia, luento eteni sujuvasti ja mielenkiinto säilyi. Todella hyvä luennon pitäjä.”

– ”Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämä pitäisi jokaisen päästä kokemaan!”

Tutustu myös näihin Antin koulutuksiin:

Vastuullinen työkäyttäytyminen – Ei selän takana, vaan oikein (1/2 pv)
31.05.2023 Etäkoulutus

Johda kysymyksillä – välittämisen kulttuurilla vastuunottoa ja tulosta (1/2 pv)
30.05.2023 Etäkoulutus

Taitava asiakaspalvelija (2,5 h)
06.06.2023 Etäkoulutus

Ennakkotehtävä:
Mieti ennen valmennusta sinulle vastaukset näihin kysymyksiin, näin voit itsekin vaikuttaa ohjelman case-tilanteiden käsittelyyn. Mikä juuri teillä on nyt ajankohtaista? Mitä itse haluat oppia ja ratkaista kulttuurimuutosjohtajana?

Aikataulu

12.45 Yhteyksien tarkistus
13.00 Koulutus alkaa
15.30 Koulutus päättyy
– pidämme tauon sopivassa kohdassa

Miten kulttuuri ilmenee ja kuinka sitä selvitetään.
– kuinka tutustua oman yrityksen kulttuuriin ja selvittää sen salat.
– ohjeet ja kulttuuri, ero todellisuuden ja luulon välillä usein yllättää rajustikin.
– miten yrityskulttuuria johdetaan.

Kulttuurista pitää tulla tietoiseksi.
– yrityskulttuureja on monenlaisia, onnistujilla on kuitenkin jotain yhteistä.
– kulttuuria tulee ymmärtää, jotta siihen voi vaikuttaa.
– kulttuurinjohtamisessa on kaksi isoa haastetta.

Kulttuurin muuttaminen on suunnitelmien ja todellisuuden kohtaamista
Case: Ennakkotehtävän purkamista.

Mihin kulttuurinmuokkauksessa tulee keskittyä.
– perusasiat kuntoon, suunnitelmallisuuden merkitys.
– taidot joita harjoitella, jotta perehtyminen kulttuuriin tapahtuu riittävän syvällisesti.
– ihmiset vaikuttavat toisiinsa, tunteet voimakkaasti ohjaavat.

Näin jämähdystilanteista selviydytään.
– kulttuurin johtamista voi helpottaa.

Miten tästä eteenpäin?

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida.

1.6.2023 klo 9.00 – 11.30

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
– 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 11.5.2023
Ei voi yhdistää muihin etuihin

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Bonus:
Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.