Yhteiskuntavastuu-seminaari (1/2 pv)

Yhteiskuntavastuu-seminaari (1/2 pv)

30.11.2018, A Grid, Espoo Otakaari 5, Espoo 30 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen

Seminaarin teemana on yhteiskuntavastuu yrityksissä, yhteisöissä ja kaupungeissa osana hyvinvoinnin luomista ihmisille. Yritykset ovat entistä enemmän mukana yhteiskunnal-
lisissa kysymyksissä entisen sponsorointiajattelun sijaan. Millaisia strategioita yrityksillä liittyy yhteiskuntavastuuseen, entä kuinka kuntasektorilla yrityskumppanuuksia muodostetaan? Hyvin voimme auttaa – yhteiskuntavastuulla hyvinvointia!

Seminaarin voi mainiosti yhdistää illan Suomi-Venäjä koripallomaaottelun kanssa Espoossa!

Yritysjohto, viestinnästä vastaavat, yhteiskuntavastuun kanssa toimivat, urheilumarkkinoinnista kiinnostuneet ja kaikki, joita aihe kiinnostaa.

Tarkempi aikataulu julkaistaan ilmoittautuneille. Seminaarissa on seuraavat esiintyjät ja aiheet:

Mitä YLE ajattelee strategisesti yhteiskuntavastuusta? Miten se näkyy käytännössä?
Jouko Jokinen (YLE:n päätoimittaja)

Mikä tekee Espoosta erityisen kumppanin?
Tuula Antola (Espoon kaupungin elinkeinojohtaja)
– Espoo kestävän kasvun alustana ja yrityskumppanuuksien edistäjänä.
– Koripalloliiton ja Susijengin muutto Espooseen.

Susijengi vai lasten liikunta?
Antti Zitting (Koripalloliiton puheenjohtaja)
– Osio tarkentuu lähipäivinä.

LähiTapiola – Yhteiskuntavastuu ratkaisuna nuorisotyöttömyyteen?
Jukka Hemdahl (myyntijohtaja, pääkaupunkiseudun LähiTapiola) ja Jari Raitanen (puheenjohtaja, Work Pilots).
-LähiTapiola tarjoaa nuorille 70000 työtuntia eri toimijoille jaoteltuina, alustana Work Pilots.
-Miksi LähiTapiola on tehnyt tällaisen aluevaltauksen?

Luhta – paikallisuus vai globaalius?
Juha Luhtanen (urheiluyksikön johtaja, Luhta)
-Luhta tukee niin paikallista urheilua kuin suuria kansainvälisiä tähtiä. Millä strategialla Luhta valitsee tuettavat kohteet?

Yksilön vastuu joukkueelle, joukkueen vastuu yksilölle?
Pieti Poikola (ammattivalmentaja, kouluttaja)
-Käsitteistössä löytyvät turva ja luottamus, kuten uskallus epäonnistua ja omien kykyjen tunnistaminen.
-Esitykseen liittyy Susijengi vs Venäjä ottelun joukkuescoutti: Miten Venäjän avainpelaajia halutaan puolustaa ja mitä Suomi haluaa Venäjältä ottaa joukkueena pois?

Lisäksi YLE:n päätoimittaja Jouko Jokinen haastaa aina esitysten lopuksi aiheen, sekä yleisön, keskusteluun päätoimittajan oveluudella ja mandaatilla.

Seminaari startataan viime aikoina paljon huomiota herättäneen matejuoman maistatuksella. Tämä voimajuoma on teetä terveellisempää ja kahvia piristävämpää. Se sisältää paljon antioksidantteja, vitamiineja ja kivennäisaineita.

Paikka:
Start up-toimijoiden keskittymä A Grid, Espoon Otaniemessä. Osoite: Otakaari 5.
Saapumisesta tarkemmat tiedot vielä tilaisuuden lähestyessä infokirjeessä.

30.11.2018 klo 13.00 – 17.00

Seminaarin hinta on 165 euroa + alv 24%. Hinta sisältää ohjelman ja verkostoitumisen kevytlounaan merkeissä.

Yrityksille tarjotaan paketteja seuraavasti:
10 kpl / 1300 euroa + alv 24%.
20 kpl / 2000 euroa + alv 24%.
Kysy muita määriä!

Seminaarin voi yhdistää illan Suomi-Venäjä koripallomaaottelun kanssa Espoossa. Liput ostetaan erikseen. Jos haluat ostaa liput myös otteluun, mainitse tämä ilmoittautuessa kohdassa ”lisätiedot”. Lippuja on rajoitettu määrä, joten toimithan ripeästi!

Seminaariosallistuminen varmistetaan maksamalla ilmoittautumisen jälkeen sähköpostitse lähetettävä lasku.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.