Kyberturvallisuus ja yrityksen hallituksen vastuu (2,5 h)
Uusi koulutus - varaa paikkasi nyt!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kyberturvallisuus ja yrityksen hallituksen vastuu (2,5 h)

11.04.2023, Zoom-webinaari , Zoom-webinaari 11 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus , Tieto- ja viestintäteknologia

Vastuu tietoturvasta ja kyberturvallisuudesta on yrityksen ja organisaation ylimmällä johdolla ja hallituksella.

Kyberturvallisuus ja yrityksen hallituksen vastuu -koulutuksessa saat tietopaketin kyberturvallisuuden perusteista johdon vastuiden näkökulmasta. Saat myös ohjeet tietoturvan parantamiseen työpaikalla.

Olemme riippuvaisia palveluista ja järjestelmistä. Järjestelmiin ja palveluihin kohdistuu yhä useammin kyberuhkia, jotka muuttuvat ja lisääntyvät jatkuvasti. Hyvä kyberturvallisuus suojaa toimintakykyä ja varmistaa, että toiminnassa hyödynnetään digiteknologiaa täysimääräisesti.

Ylimmän johdon ja hallituksen keskeinen tehtävä on edistää organisaation tai yrityksen etua. Johdolla on oltava riittävät tiedot myös kyberturvallisuudesta ja siihen liittyvistä liiketoimintariskeistä.

Mistä kyberturvallisuudessa on kysymys? Miksi siihen pitää suhtautua vakavasti?
Kyberturvallisuus ja yrityksen hallituksen vastuu -koulutuksessa saat käytännön toimintamalleja hallitukselle ja organisaatiolle.

Kenelle
Erityisesti yritysten ja organisaatioiden hallitusten jäsenille, ja myös kyberturvallisuudesta vastaaville henkilöille. Koulutus soveltuu kaikenkokoisille organisaatioille toimialaan katsomatta.

Hyödyt
Saat työkaluja ja tukea oman organisaation kyberturvallisuuden edistämiseen yrityksen hallituksen ja johdon näkökulmasta. Emme keskity koulutuksessa teknologiaan, vaan oikeiden ja kriittisten kysymysten löytämiseen johdolta ja henkilöstöltä.

Kouluttaja Jarkko Koivuniemi Kyberturvallisuus ja yrityksen hallituksen vastuu -kouluttaja
Jarkko Koivuniemi on kokenut tieto- ja teknologia-asiantuntija ja suosittu kouluttaja. Hän on kouluttanut vuodesta 1990 lähtien tieto- ja teknologia-aiheita sekä toiminnan kehittämistä. Jarkko Koivuniemellä on laaja-alainen kokemus eri sektoreilla, toimialoilla ja osaamistasoilla: yrityssektori, julkinen sektori, kolmas sektori. Paljon valmennuksia julkisoikeudellisille toimijoille, eri kokoisille yrityksille ja järjestöille.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Selvästi paljon osaamista. Esitystapaa helppo seurata, termistö kansan kieltä.”
– ”Kiitos! Selkeä ja monipuolinen esitys, hyvin otit mukaan myös meidät kouluttautujat ja kysymyksemme.”
– ”Vähän etukäteen pelkäsin, onko koulutus monotoninen ja sen vuoksi puuduttava. Näin ei kuitenkaan onneksi ollut, vaan kouluttaja piti väen hyvin hereillä elävällä kerronnallaan.”
– ”Kouluttajalla hyviä esimerkkejä. On aina kiva kuunnella ihmistä joka osaa asiansa.”
– ”Koulutus sisälsi laajan ja kattavan paketin käsiteltävästä aiheesta.”
– ”Koulutus oli hyvä, kouluttaja erittäin hyvä. Huomasi että kouluttaja tiesi mistä puhuu ja ulosanti oli loistava.”
– ”Napakka paketti aihealueesta, joka antoi inspiraatiota jatkaa omalla arkistoinnin tiellä.”
– ”Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä tiedonhallinnasta”
– ”Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan”
– ”Kouluttaja on taitava”

Katso myös nämä Jarkon koulutukset:

Disinformaation torjunta ja kyberturvallisuus sosiaalisessa mediassa (90 min)
26.04.2023
Zoom-webinaari

Sähköinen arkistointi (1 pv)
05.04.2023
Etäkoulutus

Aikataulu

8.45 Yhteyksien tarkistus
9.00 Tervetuloa webinaariin!
11.30 Webinaari päättyy

Johdanto kyberturvallisuuteen
– Mitä kyberturvallisuus on?

Organisaation tilanteen selvittäminen
– Riskienhallinta ja kyberturvallisuus
– Mikä organisaatiotamme uhkaa?
– Kyberturvallisuus osaksi organisaation tavoitteita

Turvallisuuskulttuuri
Kyberturvallisuusosaaminen
Toimenpiteiden seuranta
Yhteistyö
Kun tapahtuu
Keskeinen lainsäädäntö
Viranomaistoimijat Suomessa

Aikaa kysymyksille

Etäkoulutus

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoom-webinaarina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

11.4.2023  klo 9.00 – 11.30

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
– 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 11.3.2023
Ei voi yhdistää muihin etuihin

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujiaa: 197 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Bonus:
Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen!

Mahdollisuus organisaatiokohtaiseen valmennukseen – ota yhteyttä!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.