Laatutyökaluja arkeen (1 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

Laatutyökaluja arkeen (1 pv)

02.06.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 15 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Osallistava hyvin käytännönläheinen koulutus, jossa erilaisten laatu "työkalujen" ja analyysien käyttötarkoitukset selvenivät hyvin.

• Laaja kokonaisuus saatu hyvin tiivistetysti ja mielenkiintoa ylläpitäen 2 päivään. Sai paljon ajattelun aihetta ja työkaluja arkeen. Huomasi ettei ole yksin "ongelmien" kanssa.

Koulutuksen tavoitteena on tutustua erilaisiin toimintamalleihin ja työkaluihin, joilla saadaan ratkottua erinäköisiä ongelmatilanteita sekä kehittämään toimintaa organisaatiossa ja henkilökohtaisella tasolla. Laatu- ja kehityspäälliköt ovatkin organisaatioissaan keskeisessä roolissa etsiessään ratkaisuja arjen haasteisiin.

Bureau Veritaksen Laatutyökaluja arkeen -koulutuspäivän aluksi käsitellään laatujohtamisen ja laadunhallintajärjestelmän perusteita käytännönläheisesti sekä käydään läpi keskeisiä tapoja riskien tunnistamiseen ja arviointiin. Koulutuksen jälkipuoliskolla keskitytään jatkuvan parantamisen ja kehittämisen periaatteisiin ja toimintamalleihin sekä tutustutaan erilaisiin ongelmanratkaisun työkaluihin (5 x miksi & miten-, kalanruoto-, pareto- ja vuokaavio -malli). Lisäksi koulutuksessa voidaan käsitellä ajankäytön ja projektinhallinnan periaatteita, jotka ovat keskeisiä laatu- ja kehityspäällikköjen työssä. Koulutuksen yhteydessä hyödynnetään myös käytännön harjoituksia ja esimerkkejä.

Koulutus soveltuu hyvin niin roolissa aloittaneelle kuin jo jonkin aikaa tehtävässä olleelle laatu- tai kehityspäällikölle. Kokeneemmille laatu- ja kehityspäälliköille koulutus toimii tietämystä vahvistavana sekä tuo mahdollisesti uusia näkökulmia omaan työskentelyyn.

Kouluttaja:
    Jarno Ikonen
    , johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Jarnolla on yli 12 vuoden kokemus kansainvälisessä FMCG sektorissa niin myynnin ja markkinoinnin kuin elintarvikkeiden valmistuksen parissa. Hän on työskennellyt useissa eri tehtävissä aina asiantuntijasta johtotehtäviin hyvinkin erilaisissa vastuissa. Kouluttajana Jarno haluaa hyödyntää monipuolista kokemustaan kansainvälisessä ympäristössä omien kokemusten kautta sekä kannustaa yrityksiä erilaisten johtamisjärjestelmien hallintaan ja kehittämiseen.

Koulutuspäivän ohjelma, klo 9:00-16:30:

• Koulutuksen tavoitteet, ohjelma ja esittelyt
    • Laatujohtamisen perusteet
    • Jatkuvan parantamisen ja kehittämisen periaatteet sekä toimintamallit
    • Ongelmanratkaisun työkalut
    • Ajankäytön ja projektinhallinnan periaatteita
    • Koulutuksen yhteenveto, palaute ja päivän päätös

Etäkoulutus (Microsoft Teams)

keskiviikko 02.06.2021

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua ja tuon jälkeen tehtävistä peruutuksista veloitamme 50 % tilaisuuden osallistumismaksusta. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista, jolloin jo ilmoittautuneille ei aiheudu kuluja.