Language of Leadership – puheenkirjoittamisen workshop (1 pv)
Retoriikan kesäkoulu järjestää nyt koulutuksen:

Language of Leadership – puheenkirjoittamisen workshop (1 pv)

26.04.2023, Scandic Simonkenttä, Helsinki Simonkatu 9, Helsinki 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Esiintymistaidot ja puheviestintä , Itsensä kehittäminen , Johtaminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Markkinointi , Viestintä , Vuorovaikutus

Tämä päivän pituinen workshop tarjoaa osallistujille intensiivisen koulutuksen vaikuttavasta johtajuuspuheesta. Englantilainen puheenkirjoittaja ja huippukouluttaja Simon Lancaster opastaa hauskasti ja havainnollisesti, miten saat lisättyä viestiisi vaikuttavuutta ja vakuuttavuutta yksinkertaisilla mutta tehokkailla kielellisillä keinoilla.

Olipa puhetaitosi millä tasolla tahansa, tässä workshopissa opit tien mestariksi.

Workshop alkaa ilmoittautumisella ja aamupalalla 26.4.2023 klo 8.30. Työskentely alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 17.00. Workshop järjestetään Scandic Simonkenttä -hotellissa (Simonkatu 9, Helsinki).

Työpajan hinta on 690 € + alv 24 %, hinta sisältää koulutuksen lisäksi aamiaisen, lounaan ja päiväkahvin.

Workshopin kieli on englanti.

Kouluttaja:

Simon Lancaster

Simon Lancaster on yksi maailman tunnetuimmista puheenkirjoittajista. Lancaster kirjoitti puheita Iso-Britannian pääministeri Tony Blairin hallituksen ministereille 1990-luvulla. Nykyään hänen palveluksiaan käyttävät toimitusjohtajat globaaleissa suuryrityksissä (mm. InterContinental Hotels, Unilever, HSBC).

Tätä nykyä Lancaster on myös suosittu kouluttaja. Hän on kirjoittanut neljä kirjaa puheista ja vaikuttamistaidoista, joista tuorein on CONNECT: How to inspire, influence & energise anyone, anywhere, anytime (Heligo Books 2022).

Lancaster on vetänyt johtamiskielen workshopeja ympäri maailmaa, ja hänen TEDx-puheensa Speak Like a Leader on katsottu yli neljä miljoonaa kertaa.

Englanninkielinen esittely:
Shhh…. Did you know there is a secret language of leadership – a secret language that has determined who has made it to the top in politics and business since the dawn of time? In this fun, fast-paced and practical workshop, Simon Lancaster, one of the world’s top speechwriters, opens a treasure trove of techniques from this secret language. Participants will leave with a range of techniques to become instantly more engaging, influential and inspiring.

Facilitator
Simon Lancaster is one of the world’s top speechwriters. He has written speeches for many high profile politicians and businesspeople, including the CEOs of InterContinental Hotels, Unilever and HSBC. He has written four best-selling books on communication including ‘CONNECT: How to inspire, influence & energise anyone, anywhere, anytime’. His Language of Leadership workshops have been run to great acclaim across Europe, Africa and Asia. His 2016 Speak Like a Leader TEDx has had more than four million views.

Who should attend?
This will help anyone who needs to engage, inspire and influence others in written and spoken communication.

09.00 The Language of Leadership: scene setting.
09.30 The Language of Leadership in practice: video analysis.
11.00 Instinctive communication: metaphors and perception
12.30 Lunch
13.30 Emotional communication: stories and values
15.00 Logical communication: style and substance
16.30 Q and As
17.00 Close

Event style
This is a fun, fast-paced session, involving a range of thought-provoking and entertaining videos, case studies and exercises. The workshop is intensely practical, focused on bringing immediate, transformative and lasting improvements. The participants will leave excited, inspired and enthused to try out the new techniques.

Aika:
26.4.2023 klo 8.30-16.00

Paikka:
Scandic Simonkenttä (Simonkatu 9, Helsinki).

Työpajan hinta:

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ilmoittautumisensa 21 päivän aikana ilmoittautumispäivästä alkaen. Perumisesta ei koidu asiakkaalle kuluja. Peruminen tulee ilmoittaa aina sähköpostitse. Perumiseksi ei katsota osallistumismaksun jättämistä maksamatta. Lisäehto: Peruutuksia ei oteta vastaan enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 30 päivää tai vähemmän.

Osallistumismaksun suorittamisen jälkeen osallistumisoikeuden saa kuluitta siirtää toiselle henkilölle. Siirtämisestä tulee ilmoittaa sähköpostilla. Osallistujaa ei voi vaihtaa enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 7 päivää tai vähemmän.

Retoriikan kesäkoulu pidättää oikeuden siirtää tilaisuutta siitä riippumattomista yllättävistä ja pakottavista syistä.