Lean – ketterä ja reagoiva markkinointi (1/2 pv)
125 euroa /hlö + alv 24 %
01.11.2018, Marketing Finland, Helsinki
125 euroa /hlö + alv 24 %
01.11.2018, Marketing Finland, Helsinki
Lean-markkinoinnista puhutaan paljon ja siihen kohdistuu suurta mielenkiintoa markkinoinnin ammattilaisilla toimialasta tai työtehtävästä riippumatta. Tiedon tarve on suuri, olipa kyse asiakasyrityksestä tai sen markkinoinnin ja mainonnan kumppanista.
Tule mukaan innostuneeseen joukkoon kuuntelemaan ja keskustelemaan siitä, mitä lean-markkinointi tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on sinulle ja yrityksellesi. Vietämme aamupäivän pääperiaatteiden, hyötyjen, reunaehtojen ja kokemusten parissa. Saat mukaasi ajatuksia siitä, mitä on edessä, kun lähdet edistämään lean-markkinointia.
Kouluttajat
Jussi Markula, Prominda Revolution
Riikka Järvinen, markkinointijohtaja, DNA
Sirpa Vesamäki-Koivisto, Manager, CRM, Kesko
Mikko Junttila, Senior Account Manager, ToinenPHD
Mikko Airas, partner, creative, Wörks
Mari Mineo, Chief Operating Officer, OMD, Finland
8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Lean Marketing laittaa uskomukset uusiksi. Kontekstin avaus
Mitä se on? Mitä se ei ole?
Kannattaako siihen lähteä?
Mitä siihen ryhtyminen vaatii?
Jussi Markula, Prominda Revolution
Miksi, miten, mitä on opittu tähän asti
Riikka Järvinen, markkinointijohtaja, DNA
Sirpa Vesamäki-Koivisto, Manager, CRM, Kesko
10.45 Kun asiakasyritys siirtyy LEAN -malliin, miten vastaa mainos- ja mediatoimistot?
Sopimusmallit
Tiimityö
Toimintamalli
Mitä mahdollinen kansainvälinen ulottuvuus tuo tullessaan?
Mikko Junttila, Senior Account Manager, ToinenPHD
Mikko Airas, partner, creative, Wörks
Mari Mineo, Chief Operating Officer, OMD, Finland
Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki
Ajankohta:
01.11.2018 klo 8.45 – 11.30
Jäsenhinta:
125 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaali hinta:
165 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.
Lean – ketterä ja reagoiva markkinointi (1/2 pv)
125 euroa /hlö + alv 24 %
01.11.2018, Marketing Finland, Helsinki