Lean Sales (webinaari)
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Lean Sales (webinaari)

03.04.2018, Webinaari , Webinaari 25 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Mitä Lean-johtamisfilosofia on ja mitä se tarkoittaa? Voisiko siitä olla apua oman organisaatiosi myynnin tehostamisessa?

Lean –johtamisfilosofian metodeilla case-yrityksemme myynti viisinkertaistui – jos haluat tietää miten se käytännössä tehtiin, osallistu kanssamme tähän webinaariin. Käymme läpi case-yrityksen lähtökohtatilanteen, Lean-johtamisfilosofiasta johdetut konkreettiset toimenpiteet ja niiden avulla saavutetut tulokset.

Tämä webinaari on tarkoitettu sinulle joka työskentelet yrityksen myynnin, markkinoinnin tai liiketoiminnan ja/tai prosessien kehittämisen parissa.

Osallistuminen on helppoa eikä vaadi etukäteisvalmisteluja
Webinaari on hyvin käytännönläheinen, joten mitään ennakkovalmisteluita ei tarvita. Ymmärrys liiketoimintaprosesseista ja kokemus myynnistä riittää. Osallistut webinaariin mukavasti oman päätteesi äärellä, työpaikaltasi – tai kotoa!

Asiakkaiden kommentteja aikaisemmista Lean webinaareista
”Webinaari oli juuri sitä mitä se lupasikin! Lisäksi se toimi teknisesti hyvin ihan tavallisella tietokoneella ilman erillisiä ladattavia ohjelmia.”

”Webinaarissa annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Kaksi tuntia meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista.”

Valmentaja

MARKO PARKKINEN DI, BBA
– Myynnin ja markkinoinnin kokenut ammattilainen!
– Moniyrittäjänä ollut perustamassa 23 yritystä.
– Toiminut lähes kahdenkymmenen yrityksen ja yhteisön hallituksessa.
– Lisäksi hän on auttanut yli 100 yritystä hyödyntämään liiketoimintaansa liittyviä mahdollisuuksia.

Lean Sales -webinaari
– Mitä Lean Sales on?
– Lean myynti lähtee ostamisen ymmärtämisestä
– Lean myynnin johtaminen
– Tyypillisimmät virheet
– Lean Sales Case -esimerkki Suomesta

Tämä koulutus järjestetään webinaarina, jolloin pääset suoraan koulutuksen jälkeen kertomaan kollegoillesi oppimistasi uusista oivalluksista.

Miten käytännössä?

Osallistumseen tarvitset vain tietokoneen ja nettiyhteyden. Webinaari järjestetään selainpohjaista Webinar Jam –ohjelmistoa käyttäen. Huomaa, että sinun ei tarvitse ladata koneellesi mitään ohjelmia! Ennen koulutusta saat sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin, jolla pääset mukaan.

Tämä “Lean Sales -webinaari” ja työkirja
maksavat nyt vain 197 eur/hlö (+ alv). Osallistujien määrä on rajoitettu ja mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä.

P.S Lataa tästä ilmainen Opas: 9 ohjetta parempaan Lean Johtamiseen

Webinaari

03.04.2018 9.30-11.00

197 eur/hlö
(+ alv) sisältäen webinaari työkirjan (arvo 26 eur).

Ilmoittautuminen:
Lean Lion Oy lähettää päivää ennen tapahtumaa sähköpostiosoitteeseen linkin webinaariin sekä kaikki tarvittavat materiaalit.

Peruutusehdot:
Peruutus on maksuton, mikäli se tehdään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Peruuttamattomista osallistumista veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.