Lean Six Sigma Certified Green Belt (10 pv)
Aalto PRO järjestää nyt koulutuksen:

Lean Six Sigma Certified Green Belt (10 pv)

23.05.-08.11.2018, Aalto University Executive Education, Helsinki Mechelininkatu 3 C, Helsinki 19 huhtikuun, 2018 Sampo Korppoo

Pitkät kurssit

Tavoite
Koulutuksessa käydään läpi ja harjoitellaan soveltamaan keskeiset Certified Green Belt -oppimäärään kuuluvat työkalut ja menetelmät. Sertifioidut Green Belt -tiiminvetäjäksi ja opit toteuttamaan systemaattisia ongelmanratkaisuprojekteja omalla vastuualueellasi.
Koulutusjaksojen, henkilökohtaisen kehitysprojektin ja lopputentin hyväksytysti suorittaneille myönnetään Green Belt -sertifikaatti.

Kenelle
Koulutus on tarkoitettu esimiehille, asiantuntijoille sekä projekti- ja tiimivastaaville, joiden tehtäviin kuuluu toteuttaa systemaattisia ongelmanratkaisuprojekteja. Aiempaa tuntemusta Lean Six Sigma -menetelmistä ei edellytetä.

Hyödyt sinulle
– Hankit Green Belt -sertifikaatin.
– Pätevöidyt Lean Six Sigma -tiiminvetäjäksi.
– Hallitset Lean Six Sigma -työkalut, -menetelmät ja DMAIC-kehittämisen tiekartan ja pystyt soveltamaan niitä suoraan käytäntöön.
– Opit toteuttamaan systemaattisia ongelmanratkaisuprojekteja DMAIC-menetelmällä.

Kouluttajat
Mika Koivisto
, Master Black Belt
Risto Lintula, Black Belt
Toni Puhakka, Black Belt

Sisältö
Kouluksessa käydään läpi ja harjoitellaan soveltamaan kaikki keskeiset Green Belt -oppimäärään kuuluvat työkalut ja menetelmät DMAIC -tiekartan (Define, Measure, Analyze, Improve, Control) mukaan.

Sisältö on jaksotettu tukemaan henkilökohtaisen, yritysjohdon määrittämän kehitysprojektin läpiviemistä koulutuksen aikana. Kokenut Master Black Belt tukee projektin tekoa koulutuksen kuluessa.

Osallistujalla tulee olla kannettava tietokone, jolle on asennettu tuorein versio Minitab -ohjelmasta.

Koulutuskieli on suomi, mutta koulutusmateriaalit ovat pääosin englanninkielisiä. Koulutuksen sisältö vastaa ASQ:n Body of Knowledge -vaatimuksia.

Koulutuksen kesto on kymmenen (10) lähiopetuspäivää ja se koostuu viidestä koulutusjaksosta:

I DEFINE 23.5.
II MEASURE 5. – 7.6.
III ANALYZE 13. – 15.8.
IV IMPROVE & CONTROL 12. – 13.9.
V FINAL REVIEW AND EXAMINATION 8.11.

Aalto University Executive Education
Mechelininkatu 3 C
Helsinki

23.5.-8.11.2018
Koulutuspäivien kesto klo 9-17

3 800 eur
+ alv 24 %.

Hinta sisältää koulutuksen materiaaleineen sekä tarjoilut, erillisen lopputentin, yhden tunnin etätukea ja projektin tarkastuksen sekä Green Belt -sertifikaatin kaikki vaatimukset läpäisseille. Valmennukseen otetaan enintään 16 osallistujaa.

Mikäli osallistuja peruuttaa osallistumisensa 15-21 vrk ennen ohjelman alkua, veloitetaan 20 % ohjelman hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen ohjelman alkua, veloitetaan 50 % ohjelman hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan koko osallistumismaksu.