Lean-workshop Avant Tecnolla (1 pv)
TÄYNNÄ!
järjestää nyt koulutuksen:

Lean-workshop Avant Tecnolla (1 pv)

30.01.2018, Avant Tecnon tehdas, Ylöjärvi Ylötie 1, Ylöjärvi 30 tammikuun, 2018 Sampo Korppoo

Suosittu Lean-workshop Avant Tecnolla!

Viimekertainen tapahtuma myytiin hetkessä loppuun, joten toimi nyt nopeasti ja varaa paikkasi ajoissa!

– Kiinnostaisivatko sinua konkreettiset case-esimerkit tuottavuuden parantamisesta täällä Suomessa?
– Haluaisitko oppia Lean palaverikäytännöt ja visuaalisen johtamisen ”War Roomin”?
– Entä haluaisitko nähdä voimakkaasti ja kannattavasti kasvaneen Avant Tecnon tuottavuus-casen esittelyn tehtaan lattiatasolla?
– Tai nähdä ja kuulla vuoden 2015 Lean teko 1. palkinnon voittajan Ylen menestystarinan ja miten se jatkuu?

Hyvä, koska tässä useita esiintyjiä sisältävässä workshop-päivässä perehdytään konkreettisten esimerkkien ja harjoitusten avulla Lean-johtamiseen ja tuottavuuden parantamiseen täällä Suomessa. Näiden case-esimerkkien ja harjoituksien lisäksi teemme yhdessä juuri teidän organisaationne haasteisiin liittyviä harjoitustöitä.

Kenelle tämä valmennus on tarkoitettu?
– Julkisen ja yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille.
– Lean-johtamisesta sekä tuottavuuden parantamisesta kiinnostuneille henkilöille.
– Voit työskennellä esimerkiksi tuotantoon, projektien hallintaan, logistiikkaan, kehitykseen tai strategiaan liittyvissä tehtävissä.
– Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkötasolla, esimiehenä tai asiantuntijana.

Asiakkaiden kommentteja aikaisemmista valmennuksista:
– ”Loistavat kouluttajat ja vieraat!”
– ”Paljon konkretiaa, käytännönläheisyyttä ja vähän hienoja japanilaisia termejä”
– ”Hyvät ja käytännönläheiset workshop harjoitukset ja esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista”

Valmentajat:

Pasi Vastamäki, CEO, Lean Lion Oy
– 10 vuoden aikana vienyt maaliin yli 100 Lean hanketta ja kouluttanut aihetta tuhansille ihmisille ympäri maailmaa.
– Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineer:nä ja Metso Fabricsissä Globaalina Lean Managerina
– Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien
– Pääfocus on ollut prossessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempi tavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa

Saku Vastamäki, Tuotantojohtaja, Avant Tecno Oy
– Yli 15 vuoden kokemus kannattavasti kasvavan yrityksen tuotannon johtamisesta
– Työskennellyt Avant Tecno Oy:ssä kehityspäällikkönä ja tuotantojohtajana
– Pääfocus on ollut toimittajaverkoston ja tehtaan tuotannon kehittämisessä sekä johtamisessa vastaamaan markkinoiden kasvavia tarpeita
– Suomen Lean yhdistyksen jäsen 2011->
– Tehnyt lukuisia käytännön kehityshankkeita, jotka ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun kehittämiseen sekä Lean johtamisfilosofian soveltamiseen.

Mirette Kangas, Lean-Agile Enterprise Coach, Yle
– Ylen Lean-toiminnan perustaja
– Yle Areenan perustajajäsen
– Erikoisosaamisena yrityskulttuurin, johtamisen ja prosessikehityksen kehittäminen
– 20 vuoden kokemus digitaalisten median alalla, eri rooleissa, eri yrityksissä esim. Sanoma ja Nokia
– Aiemmin johtotehtävissä palvelumuotoilussa ja projektinhallinnassa

tiistaina 30.1.2018

08:45 Ilmoittautuminen

09:00 Lean-workshop Avant Tecnolla
Pasi Vastamäki, CEO, Lean Lion Oy
– Mitä lean johtaminen on ja kuinka sovellan sitä omalla työpaikallani?
– Lyhyen perehdytyksen jälkeen harjoitellaan asiaa käytännössä!
– Lean johtamisen kaksi osa-aluetta: ihmisten johtaminen ja prosessijohtaminen
– Kotitehtävän esittely

10:30 Tauko

10:45 Ohjelma jatkuu
– Lean palaverikäytännöt ja visuaalisen johtamisen ”War Room”
– Pari- ja ryhmätehtäviä
– Arvoketjuanalyysin tekeminen käytännössä
– Case: Kuinka toteutettiin tuottavuuden merkittävä parantuminen suomalaisessa yrityksessä?

12:00 Lounas

13:00 Avant Tecno Oy tuottavuus-casen esittely tehtaan lattiatasolla
Saku Vastamäki, Tuotantojohtaja, Avant Tecno Oy

15:00 Tauko

15:15 Vuoden 2015 Lean teko 1. palkinnon voittajan Ylen menestystarina ja miten se jatkuu!
Mirette Kangas, Lean-Agile Enterprise Coach, Yle
– Suomen Lean yhdistyksen palkintoperusteissa kiitetään erityisesti uudistuksen kattavuutta Ylessä. Useimmat yksiköt ovat tuoneet ketterät menetelmät, Agilen ja Leanin johtamiskäytäntöihinsä ja Lean–Agile-kulttuuri liittyy enenevästi myös ohjelmatuotantoon, sisältöjen tekemiseen sekä johtamiseen. Esimerkiksi visuaalinen johtaminen ja sen käytännöt, kuten jatkuva parantaminen, on otettu käyttöön eri puolilla Yleä. Viime aikoina fokus on ollut transformaation liikkeen laajentamisessa sekä uuden johtamisen levittämisessä eri puolille organisaatiota.

16:30 Päivä päättyy

30.1.2018

Avant Tecno Oy, Ylötie 1, 33470 Ylöjärvi.
– Tule tehtaan pääportista sisään ja jatka suoraan n. 150 m. Sauna- ja koulutustilat ovat vasemmalla, tehdasrakennuksen 2.kerroksessa.

657 €/hlö + alv 24%. Sisältää kaikki tarvittavat materiaalit sekä Linkosuon maittavat kahvit ja lounaan.

Ota koko tiimi mukaan:
– Kun yrityksestäsi tulee 2 osallistujaa, hinta on -10% / hlö
– Kun yrityksestäsi tulee 3 tai useampia osallistujia, hinta on -15% / hlö

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.