Lean workshop – Case Suomen jääkiekkomaajoukkue ja Helsingin Jokerit (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Lean workshop – Case Suomen jääkiekkomaajoukkue ja Helsingin Jokerit (1 pv)

04.06.2019, Sokos Hotel Presidentti, Helsinki Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki 25 huhtikuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi , Toiminnan kehittäminen , Tuotanto ja logistiikka

(4.6)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Hyvät ja käytännönläheiset workshop harjoitukset sekä esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista"

• - "Paljon konkretiaa, käytännönläheisyyttä ja vähän hienoja japanilaisia termejä”

• - ”Loistavat kouluttajat ja vieraat!”

Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen, Helsingin Jokereiden logistiikkajohtaja Vesa Vilkkula ja yli 100 käytännön Lean-hanketta tehnyt Pasi Vastamäki toteuttavat yhteistyössä ainutlaatuisen työpajan.

Tämän päivän jälkeen tiedät, miten voit soveltaa Lean-periaatteita käytännössä organisaatiosi johtamiseen.

– Kiinnostaisivatko sinua konkreettiset case-esimerkit valmentavasta johtamisesta täällä Suomessa?
    – Haluaisitko oppia Lean palaverikäytännöt ja visuaalisen johtamisen ”War Roomin”?
    – Entä tahdotko nähdä ja kuulla Helsingin Jokereiden Lean-periaatteilla hiotun logistiikkaketjun pääperiaatteet?
    – Tai paneutua Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajan Jukka Jalosen valmentavan johtamisen filosofiaan käytännössä?

Hyvä, koska tässä workshop-päivässä perehdytään käytännön esimerkkien ja harjoitusten avulla Lean-johtamisen kahteen osa-alueeseen: prosessijohtamiseen ja ihmisten johtamiseen. Näistä molemmista saadaan konkreettiset case-esimerkit suoraan suomalaisen jääkiekon huipulta. Lisäksi teemme yhdessä juuri teidän organisaationne haasteisiin liittyviä harjoitustöitä. Saat tapahtumassa myös pienen kotitehtävän työpaikalle takaisin vietäväksi!

Kenelle tämä valmennus on tarkoitettu?
    Johtajalle, valmentajalle ja esimiehelle, joka haluaa uudistaa omaa johtamistaan ja etsii uusia konkreettisia työtapoja. Prosessien- ja logistiikan kehittämisestä sekä ihmisten valmentavasta johtamisesta kiinnostuneille henkilöille.
    Lean-johtaminen sopii sekä julkishallintoon että yrityksiin ja sekä ulkoisten että sisäisten asiakkaiden palveluihin (kuten talous- ja tietohallinto, hankinta, tuotanto, logistiikka) tai esimerkiksi markkinointi- ja myyntitoimintoihin.

Valmentajat:

Pasi Vastamäki
    – 10 vuoden aikana vienyt maaliin yli 100 Lean hanketta ja kouluttanut aihetta tuhansille ihmisille ympäri maailmaa.
    – Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineer:nä ja Metso Fabricsissä Globaalina Lean Managerina
    – Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien
    – Pääfocus on ollut prossessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempi tavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa

Vesa Vilkkula
    – Yli 20 vuoden kokemus kansainvälisen myynnin- ja logistiikan johtamisesta
    – Työskennellyt muun muassa Finnairilla myyntijohtajana ja Helsingin Jokereissa logistiikkajohtajana
    – Toiminut projektipäällikkönä useiden uusien lentoreittien avaamisessa

Jukka Jalonen
    – Lähes 30 vuoden kokemus mestarijoukkueiden rakentamisesta ja valmentamisesta
    – Kasvattanut monista pelaajista sitä, mitä he tänä päivänä ovat, tähtiä ja avainpelaajia
    – Työskennellyt useissa seuroissa SM liigassa, Mestiksessä, Englannin ja Italian pääsarjoissa, Venäjän KHL:ssä sekä Suomen jääkiekkomaajoukkueessa
    – Toinen valmentaja maailmassa, joka on saavuttanut sekä nuorten (2016), että aikuisten maailmanmestaruuden (2011)
    – Jukan valmennus sopii erityisesti tiiminvetäjille, päälliköille ja johtotason henkilöille. Hänen suoraselkäinen ja kursailematon tyylinsä on saanut paljon positiivista palautetta osallistujilta.

Asiakkaiden kommentteja aikaisemmista Workshopeistamme:
    – ”Hyvät ja käytännönläheiset workshop harjoitukset sekä esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista”
    – ”Paljon konkretiaa, käytännönläheisyyttä ja vähän hienoja japanilaisia termejä”
    – ”Loistavat kouluttajat ja vieraat!”

Aikaisemmat Workshopit ovat saaneet asiakkailta arvosanojen keskiarvoksi 4,6 (asteikolla 1-5, 1=huono, 5=erinomainen)

08:45 Ilmoittautuminen

09:00 Lean-workshop, Case Suomen jääkiekkomaajoukkue ja Helsingin Jokerit
    Pasi Vastamäki, CEO, Lean Lion Oy
    – Mitä lean johtaminen on ja kuinka sovellan sitä omalla työpaikallani?
    – Lyhyen perehdytyksen jälkeen harjoitellaan asiaa käytännössä!
    – Lean johtamisen kaksi osa-aluetta: ihmisten johtaminen ja prosessijohtaminen
    – Myöhemmin palautettavan pienen kotitehtävän esittely

10:40 Tauko

10:55 Lean-workshop jatkuu
    – Lean palaverikäytännöt ja visuaalisen johtamisen ”War Room”
    – Pari- ja ryhmätehtäviä
    – Arvoketjuanalyysin tekeminen käytännössä
    – Case: Kuinka toteutettiin tuottavuuden merkittävä parantuminen suomalaisessa yrityksessä?

12:00 Lounas

13:00 Logistiikan kehittäminen ja johtaminen, Case Helsingin Jokerit
    Vesa Vilkkula, Logistiikkajohtaja, Jokerit Hockey Club Oy

14:30 Iltapäiväkahvi

14:45 Valmentava johtaminen, Case Leijonat
    Jukka Jalonen, Päävalmentaja, Suomen miesten jääkiekon A-maajoukkue

16:15 Päivä päättyy

Paikka:
    Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki

Tiistai 4.6.2019

/hlö + alv 24 %. Sisältää kaikki tarvittavat materiaalit sekä maittavat kahvit ja lounaan.

Hyödynnä Early Bird -etu 100€!
    Hinta 727 euroa
    /hlö + alv 24%, kun ilmoittaudut 12.4.2019 mennessä!

Ota koko tiimi mukaan:
    – Kun yrityksestäsi tulee 2 osallistujaa: hinta on -15% /hlö,
    3 tai useampia osallistujia: hinta on -20% /hlö

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.