Liiketoimintaa tukeva kirjanpito (2 h)
Uusi koulutus - varaa paikkasi nyt!
Taitopoli järjestää nyt koulutuksen:

Liiketoimintaa tukeva kirjanpito (2 h)

29.08.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Taloushallinto ja verotus , Toiminnan kehittäminen

Tule mukaan tutustumaan kirjanpitoon liittyvään valinnanvapauteen ja sen hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Tuntuuko kirjanpito etäiseltä ja monimutkaiselta? Jääkö kirjanpidon tuottama tieto hyödyntämättä liiketoiminnan johtamisessa?

Tai ehkä pelkkä lakisääteinen talouden raportointi ei enää palvele yrityksen kasvua ja kehittämistä, vaan kirjanpidon lukuihin tarvitaan uutta näkökulmaa?

Tule Liiketoimintaa tukeva kirjanpito -koulutukseen oppimaan, millaista valinnanvapautta kirjanpito sisältää, ja miten voit jalostaa oman yrityksesi kirjanpidon tuottamaa tietoa.

Hyödyt
Koulutuksessamme saat näkökulmia kirjanpitoon liittyvään valinnanvapauteen ja oivalluksia liiketoiminnan johtamista tukevan raportoinnin toteuttamiseen.

Osallistujat voivat lähettää meille ennen koulutusta taloushallintoon liittyviä kysymyksiä, joihin vastaamme koulutuksessa yleisellä tasolla. Ennakkokysymysten myötä koulutuksessa on konkreettinen ja käytännönläheinen ote aihealueeseen.

Kenelle
Koulutus on tarkoitettu mikroyritysten tai pienten pk-yritysten liiketoiminnasta vastaaville, jotka haluavat oppia hyödyntämään kirjanpidon mahdollisuuksia ja valjastaa taloustietoa liiketoiminnan kehittämisen tueksi

Ennakkotehtävä
Tarjoamme koulutukseen osallistujille mahdollisuuden lähettää aiheeseen liittyviä kysymyksiä ennakkoon. Vastaamme kysymyksiin koulutuksen aikana anonyymisti, jolloin osallistujat saavat näkökulmia arjen haasteiden taklaamiseen.

Kouluttajat

Anu Lukander ja Mia Janhunen
Anu Lukander on käytännönläheinen kouluttaja, jolla on pitkä kokemus eri alojen yritysten taloushallinnon parissa. Tilitoimistotyössä yrittäjien haasteet tulivat Anulle tutuiksi, ja nyt hän haluaa auttaa yrittäjiä kampittamaan näitä haasteita. Kirjanpidon osaaminen yhdistettynä liiketoiminnan haasteiden tunnistamiseen antaa Anulle vahvan pohjan tarjota tukea sinunkin liiketoiminnallesi.

Mia Janhunen valmentaa ja sparraa yksilöitä ja tiimejä missionaan kestävän yrittäjyyden ja liiketoiminnan edistäminen. Mialla on pitkä kokemus teollisuuden parista erilaisista talouden asiantuntija- ja johtotehtävistä. Kouluttajana Mia on saanut kiitosta analyyttisesta vuorovaikutustyylistään ja innovatiivisesta otteestaan liiketoiminnan kehittämiseen.

Liiketoimintaa tukeva kirjanpito
– Haasteiden tunnistaminen liiketoiminnan johtamisessa
– Valinnanvapauden hyödyntäminen taloushallinnossa
– Järjestämisen vapaus: oma työntekijä vs palveluntuottaja
– Räätälöinnin vapaus: tiedon jalostaminen
– Valinnanvapauden hyötyjä
– Keskustelua ja vinkkejä
– Ennakkokysymyksien käsittelyä
Yhteenveto

Verkkototeutus Zoomilla. Linkki toimitetaan osallistujille ennen koulutusta.

29.8.2022 klo 9-11.

Hinta 297 euroa
 +alv/ osallistuja.

Ryhmäetuhinnat
Kolme tai useampi osallistujaa 197 euroa +alv/ osallistuja.
Hinta sisältää koulutusmateriaalin. Koulutusta ei tallenneta.

Ilmoittautumiset ke 17.8. mennessä.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 7 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.